"The birds"

Traducere:Păsările

acum 4 ani

19 comentarii


Cozinia

Voi ati inteles ce a spus????

acum 3 ani

Roxana.Mar18

Daaaaaa

acum 2 ani

di9876543210

da

acum 2 ani

Genifer496117

A spus the birts

acum 1 an

Maria469021

Pentru ca a fost accentuat cu "the"

acum 2 ani

Genifer496117

Da

acum 1 an

leonardo3015

The birds : păsările. Mult succes

acum 1 an

dianamihalca

Logic!

acum 2 ani

TonyMarian1

Am inteles girls

acum 2 ani

Genifer496117

Nu a fost ,,girls ca a fost the birds,,

acum 1 an

juliapopbu

Pentru ca este articulat cu articolul in engleza ,,THE" ati inteles boys/girls ;))♥♡♥★☆★ :)) :*

acum 2 ani

Genifer496117

Nu

acum 1 an

StrutaAria

Eu pentru ca a vorbit sora mea nu am auzit "the" si am pus doar birds.

acum 2 ani

Iosifescu2

Este articulat Lorena

acum 1 an

Genifer496117

Eu am scris bine si nu a fost corect

acum 1 an

Bianca173762

Așa am făcut și eu

cu 10 luni în urmă

ana854416

Nu am auzit pe " s " .... dela ,,,birds. i' m sorry!

acum 1 an

PaulNegru

The birds

acum 1 an

Bucsa5005

Realy

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.