"Theyarefamousfortheirwineindustry."

Çeviri:Onlar şarap endüstrileriyle meşhur.

4 yıl önce

6 Yorum


brtgtrn

Durum görevi bildiren kelimelerden sonra hep '' for '' mu gelir ? '' Ready for '' gibi. Burada for kullanılmasını başka türlü anlamlandıramadım.

4 yıl önce

omercito
omercito

"to be famous for something" = "bir şeyi ile meşhur olmak"

4 yıl önce

brtgtrn

Teşekkür ederim.

4 yıl önce

CoolTurk

With kullanabilmek için Be famous with its kalıbını kullanmak gerekir.Bu kalıp bir şeyiyle meşhur olmak kalıbıdır

1 yıl önce

cevatim

Burada kafa karistiran for oluyor. Anlasildi. bu bir kalip. For yerine with kullanilmasi cumleyi yanlis yapar mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet "famous with" kullanımı yok

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.