1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They go out to dinner."

"They go out to dinner."

Vertaling:Zij gaan uit eten.

August 6, 2014

11 opmerkingen


jako101173

Zij gaan dineren. Wat is er fout aan. Misschien het woordje "uit" erbij?


mulder22

zij gaan dineren


7rZC

Pl clarify the structure of the dutch translation


StefvanSchie

They = Zij / go = gaat / out = uit / to = (nothing, there isn't a translation in Dutch for that word) / dinner = diner

I hope it helped you.

Ps: sorry for bad English, I'm learning Dutch - English


StefvanSchie

Sorry ; go = gaan*


MaartenKeu

"Uit eten gaan" means going out to dinner


joscelen

can i go out to lunch?. for my go out to dinner = avondeten,,, an lunch = middagmaal


engelseala

Go is ( gaan +gaat )


trevog10

Diner is een gebeurtenis tijdens de avond, dat mis ik bij deze vertaling, en dat brengt mij in de war


Yurell

Why does 'eten' mean specifically 'dinner' here?


kotertje1

Vier lesjes gemaakt en geen punten gescoord. Zo vergaat de motivatie om veel te oefenen.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.