1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They go out to dinner."

"They go out to dinner."

Vertaling:Zij gaan uit eten.

August 6, 2014

12 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

7rZC

Pl clarify the structure of the dutch translation

August 6, 2014

MaartenKeu

"Uit eten gaan" means going out to dinner

October 5, 2014

joscelen

can i go out to lunch?. for my go out to dinner = avondeten,,, an lunch = middagmaal

October 24, 2014

jako101173

Zij gaan dineren. Wat is er fout aan. Misschien het woordje "uit" erbij?

September 16, 2018

mulder22

zij gaan dineren

March 28, 2019

engelseala

Go is ( gaan +gaat )

September 15, 2014

Nina388448

Waarom is "zij gaan mee uit eten"niet juist ):

May 12, 2017

RitavanSpe

Heb hier geen opmerkingen over

January 16, 2018

trevog10

Diner is een gebeurtenis tijdens de avond, dat mis ik bij deze vertaling, en dat brengt mij in de war

April 23, 2018

Yurell

Why does 'eten' mean specifically 'dinner' here?

July 16, 2018

mast834938

Ik heb heel veel antwoirden goed maar worden als fout gerekend, klopt niet

January 27, 2019

kotertje1

Vier lesjes gemaakt en geen punten gescoord. Zo vergaat de motivatie om veel te oefenen.

April 6, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.