"You have to wait here."

Fordítás:Itt kell várnod.

4 éve

6 hozzászólás


Unauna1

"Várnod kell itt." Javasoltam mint alternatívát.

4 éve

Timtimko
Timtimko

Én is ezt írtam, még mindig nem fogadja el. Jelentettem. 2015.02.03

3 éve

Thiryon
Thiryon

Azt írtam hogy "Itt kell várakoznod." és nem fogadta el. Miért?

2 éve

seherezade

Én is ezt írtam. Nem fogadta el.

2 éve

MarkDnielE
MarkDnielE

Várakozz itt

1 éve

vasvariistvan

Csak you nélkül jelentené azt.

6 napja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.