"The horse eats roses."

Çeviri:At gül yer.

4 yıl önce

16 Yorum


mkddryldz1957

Roses çoğul değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede bu tip ifadelerde cogul kullanilir. sizi suraya alalim https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

cevher3

at gülleri yer neden yanlış oluyor.? orda roses yazıyor

3 yıl önce

Metelia

"THE" olmadığından dolayı.

1 yıl önce

kedicim
kedicim

at gül yer dersek at sanki başka bir şey yemezmiş gibi bir ifade oluyor.at gülleri yer bence daha doğru

3 yıl önce

bilgekaganylmz

"The" olmadığı için olmaz

1 yıl önce

Necmi.03

gül değil güller olmalı

3 yıl önce

rizaaskar

Saçma uygulamanın huyuna giderek çeviri yazıyoruz. bu cumle icin ilk akla gelen "at gul yer" fakat benzer cevap geçmiş bir çok örnekte hatalı kabul edildi. "At Gülleri yer" doğru cevaplara eklenmeli.

1 yıl önce

YalnBergel

Bencede at gülleri yer olmalı

1 yıl önce

TV101

At gülleri yer niye olmuyor

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Çünkü "the" yok

1 yıl önce

kasimsari

Ceviri yanlis. Roses cogul

1 yıl önce

amil72375

The olmadığı için cümlenin anlami at gül yer (herhangi bir gülü) The olduğunda ise at gülü yer (belirli bir gülü) olur

1 ay önce

YusufErhan

seçenekler arasında at güller yer var. google translate mi çeviri yapıyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. " at güller yer"in abuklugunun farkindayiz. bu tip cumleleri ilk basta eklemedik. fakat kullanicilarin israrla bu sekilde de dedigimiz zamanlar olur israrlariyla alternatif olarak eklendi (mesela "abartma" icin kullanilir). ama ana ceviri yukarida da göreceginiz gibi "At gül yer"

4 yıl önce

RecepBabao

roses demişsiniz güller diyoruz gül yer diye çeviriyor ama olmaz ki yani

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.