"Ben neşe doluyum."

Çeviri:I am full of joy.

4 yıl önce

19 Yorum


ZeynepPinarKaya

i am full of happiness da doğru olmalı

3 yıl önce

narrator2

Mutluluk doluyum oluyo o burada da motomot çeviri istediği için neşe anlamına gelen joy u kullanmalısın

3 yıl önce

cucu35

Kesinlikle

3 yıl önce

flemyngo

"Cheerful" kelimesi de neşe dolu anlamına gelmez mi?

4 yıl önce

Nurr55
Nurr55

Of neden geldi

3 yıl önce

ufukgenctu

I am joyfull neden olmaz

2 yıl önce

fatma.kapl

ı am joyfullness neden olmuyor ki

1 yıl önce

atzehri

Gleeful neden olmuyur

4 yıl önce

Alpertyny

Joy yerine fun'ı neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

riseofga
riseofga

Sozlukte ilk anlami gaiety.

4 yıl önce

omercito
omercito

Kelime bazlı değil de açıklama içerikli sözlükler kullanırsanız daha sağlıklı sonuçlar elde edersiniz.

"Gaiety" kelimesi ile buradaki örnek cümlede geçen "neşe" kelimesi tamamen farklı anlamlara sahip.

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/gaiety

4 yıl önce

e.korkmaz
e.korkmaz

mirth olmaz mı

3 yıl önce

aleynalper

Happy=mutlu

3 yıl önce

lkeraatayA

I'm bubble over doğru olmalıydı

3 yıl önce

nsdrc
nsdrc

joy yerine cheer kullanabilir miyiz?

3 yıl önce

elvansoysal

cheer olmaz mı

3 yıl önce

YusufSagbas

I am blest neden olmaz

3 yıl önce

doan355861

Of yerine with kullanamaz mıyız

2 yıl önce

mel.like

Of neden geldi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.