"WeliveonEarth."

Çeviri:Biz Dünya'da yaşıyoruz.

4 yıl önce

10 Yorum


aaaa439933

Marstan selamlar

1 yıl önce

macmali

Gezegeni düşünün ve diğer gezegenlerin içinde dünya üzerinde "earth" yaşıyoruz anlamında kullanılır ama sadece dünya yı kastedmek ister isek yani kara parçası olarak kullanacaksak eğer world kullanırız.

3 yıl önce

haticeasla7

World earth aralarındaki farklılık nedir

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

World, "olan hepsi" gibi daha soyut bir kavram.

Earth, bizim gezegenimizin adı; bu daha somut.

3 yıl önce

Atilla216742

"Dünya üzerinde yaşıyoruz." Türkçe'de kullanılan bir cümledir.

3 yıl önce

aleynalper

Niye world değil farkı nedir

3 yıl önce

candost2
candost2

Neden burada the kullanılmamış ?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"The" kullanmak da olabilir.

Ama bizim gezegenimizin adı "Earth" olduğu için, "the"-sız kullanmak da olabilir, her adı gibi ("I see the Mehmet" değil "I see Mehmet" deriz).

3 yıl önce

Recelik
Recelik

We live in the world daha kullanışlı.burada gunlük hayatta daha cok kullanılan cumleler tercih edilmeli.

2 yıl önce

Berfin149823

Neden "world" olmuyo ya

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.