1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He listens."

"He listens."

Traducere:El ascultă.

August 6, 2014

13 comentarii


ionanda2002

Dar e corect si cu litera mica?


fantomitzah

Nu te depunctează dacă scrii doar cu litere mici sau dacă nu folosești diacritice.


Sulugiuc

Se scrie s pentru ca el este la pers.a3-a nr.sg.


TrandafirA2

De ce scrie si "s" ?


ApetreiGeo1

De ce nu intelegeti ce spun


Nickolle

Eu zic corect asta dar el zice ca e incorect


Stelia555

Da care e diferenta dintre aude si asculta


AdnanaIuli

He hears= el aude, He listen= el ascultă


DanielMiho2

Parola de la clubul meu este V87PAU!!!! Întrați în clubul meu!!!!! Vă rog!!!!!


Deea223523

Eu la școală am învățat cu două profesoare diferite că verbul ,,to listen" înseamnă „a învăța". → Până la urmă cum este???


Ionela85

,,To listen''=A asculta


foxymermaid

Nu e corect si el aude?

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.