"They are ducks."

Vertaling:Het zijn eenden.

4 jaar gelden

10 opmerkingen


TessWerger

Het is toch: Hun zijn eenden? want als het Het zijn eenden is moet de engelse zin That are ducks. zijn klopt dit?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Wat betreft hun, hun kan niet de onderwerpsvorm van een zin zijn. Derde persoon meervoud = zij.

In het Nederlands kan je zeggen het zijn, in het Engels kan je echter niet zeggen it are, daarom wordt het zijn - they are.

2 jaar gelden

xDanielle
xDanielle

Dieren worden toch niet met 'zij' aangesproken, maar met dat of die?

4 jaar gelden

mikepwnage

In het meervoud niet Danielle

4 jaar gelden

xDanielle
xDanielle

Het is vast een spraaktaal foutje van mijn kant dan. Maar normaal spreek ik dieren niet aan met een aanspreekvorm voor mensen ;)

4 jaar gelden

HenkVanEs

moet zijn denk ik Het zijn eenden

4 jaar gelden

xDanielle
xDanielle

Ja klinkt ook logischer voor mij :)

3 jaar gelden

Englisher101

het kan zijn: zij zijn eenden of het zijn eenden

2 jaar gelden

DuoLearner16

dieren kan hij of zij zijn. Het wordt meestal gebruikt als u het geslacht van het dier of in verhalen als personificatie van het dier te leren kennen. Anders zeg je IT .

Ik ben Britse en blij om te helpen.

Animals can be a she or he. It is usually used if you know the gender of the animal or in stories when personifying the animal. Otherwise, you say IT.

I am British and happy to help

2 jaar gelden

LuanaKhelashvili

It are ducks

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.