1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They are ducks."

"They are ducks."

Vertaling:Het zijn eenden.

August 6, 2014

17 opmerkingen


Monique241321

Ik hoor geen verschil tussen dogs en ducks. Heel vervelend :-(


Lenya881116

Hetzelfde, ik hoor het verschil ook niet bij sommige van de stemmen


TessWerger

Het is toch: Hun zijn eenden? want als het Het zijn eenden is moet de engelse zin That are ducks. zijn klopt dit?


El2theK

Wat betreft hun, hun kan niet de onderwerpsvorm van een zin zijn. Derde persoon meervoud = zij.

In het Nederlands kan je zeggen het zijn, in het Engels kan je echter niet zeggen it are, daarom wordt het zijn - they are.


ita173019

Spreek duidelijk aub. U zegt dogs


ita173019

PRAAT DUIDELIJK A.U.B u zegt dogs.


ita173019

WAAROM SPREEKT JE ZOOOOOO JE ZEGT DOGSSSSSSSSSSSSSDSSSSSSSS


xDanielle

Dieren worden toch niet met 'zij' aangesproken, maar met dat of die?


mikepwnage

In het meervoud niet Danielle


xDanielle

Het is vast een spraaktaal foutje van mijn kant dan. Maar normaal spreek ik dieren niet aan met een aanspreekvorm voor mensen ;)


HenkVanEs

moet zijn denk ik Het zijn eenden


xDanielle

Ja klinkt ook logischer voor mij :)


Englisher101

het kan zijn: zij zijn eenden of het zijn eenden


DuoLearner16

dieren kan hij of zij zijn. Het wordt meestal gebruikt als u het geslacht van het dier of in verhalen als personificatie van het dier te leren kennen. Anders zeg je IT .

Ik ben Britse en blij om te helpen.

Animals can be a she or he. It is usually used if you know the gender of the animal or in stories when personifying the animal. Otherwise, you say IT.

I am British and happy to help

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.