Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It rains."

Çeviri:Yağmur yağar.

4 yıl önce

15 Yorum


zerdeeee

It bilmediğimiz ya da cansız varlıklara dediğimiz sınıflandırma değil mi o anlamını taşıyan yağmur yağar nasıl çıkıyor ortaya - rains yağmurlar demek tamam yağar nerden çıktı ?

4 yıl önce

Viforvendetta

kullanımı böyle dostum
i walk= yürürüm
it walks = yürür
it rains = yağar = yağmur yağar.

4 yıl önce

CyhnSL

"it rains" derken "yağar" yada " o yağar" diyebilir miyiz?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özellikle "O yagar" diyemeyiz cünkü Türkcede yagmurdan "o" diye bahsetmemiz mümkün degil ama Ingilizler "Yagmur yagar" demek icin "rain rains" degil "it rains" diyorlar.

3 yıl önce

sermetavci

Yağmur yağıyor derken 'It raining' dersek olur mu?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok yakın. "Yağmur yağıyor" derken 'It's raining.' dersek olur.

2 yıl önce

BAAKSahin

Rains yağmurlar değil. Orada ki -s çoğulluk eki degil. Genis zaman da he she it den sonrs gelen -s takisi. Ayrica rain yagmur olduğu gibi yagmur yagmak anlami da var.

3 yıl önce

lElif

O yağar dedim kabul etmedi yağmur yağar diye düzeltti üzdü :/

2 yıl önce

Lalecansu

Daha önce "it" kelimesinin geçtiği bir soruya "o"yazmamıştım, anlatım bozukluüu olduğu içim. Yanlış sayılmıştı. Şimdi yazdım. Yine yanlış sayıldı.

3 yıl önce

Ouzzzzzzzz

It'i o ile karıştırdım yanlış yaptım yagmur diye anlamam gerekirdi

2 yıl önce

ilbilge6

İt rains e o yağar dedim yanlıs kabul etti ben burdan it`in yağmur oldugunu mu cikaricam cok sacma

1 yıl önce

blxece

"It rains" kalıplaşmış bir cümle. Evet, 'it' ayrı, 'rains' ayrıdır fakat birleştikleri zaman kalıplaşarak tahmin edemedeğiniz sonuçlar doğurabilir. İngilizce genelde öyle zaten, kalıplaşınca alakasız kelimeler, yerini başka kelimelere bırakabiliyor.

1 yıl önce

Hariselik

O yağmur deil mi ya

1 yıl önce

zeynep-caglar

Daha açıklayıcı anlatabilir misiniz? ☺

1 yıl önce

Shahrazad26

It's a little funny that in Turkish you have to say "it rains rain".

1 yıl önce