"Itrains."

Çeviri:Yağmur yağar.

4 yıl önce

30 Yorum


zerdeeee

It bilmediğimiz ya da cansız varlıklara dediğimiz sınıflandırma değil mi o anlamını taşıyan yağmur yağar nasıl çıkıyor ortaya - rains yağmurlar demek tamam yağar nerden çıktı ?

4 yıl önce

Viforvendetta

kullanımı böyle dostum
i walk= yürürüm
it walks = yürür
it rains = yağar = yağmur yağar.

4 yıl önce

CyhnSL

"it rains" derken "yağar" yada " o yağar" diyebilir miyiz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özellikle "O yagar" diyemeyiz cünkü Türkcede yagmurdan "o" diye bahsetmemiz mümkün degil ama Ingilizler "Yagmur yagar" demek icin "rain rains" degil "it rains" diyorlar.

4 yıl önce

TROLLBABA
TROLLBABA

Sooooooooooogoooooooood

4 ay önce

58-Bekir

"o yağar" yazdım kabul etti :)

4 yıl önce

metebayrak1

O yagar yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

aslibri

''o yağar'' da olabilmesi gerek

4 yıl önce

cemre926125

Aynn

2 yıl önce

blxece

"It rains" kalıplaşmış bir cümle. Evet, 'it' ayrı, 'rains' ayrıdır fakat birleştikleri zaman kalıplaşarak tahmin edemedeğiniz sonuçlar doğurabilir. İngilizce genelde öyle zaten, kalıplaşınca alakasız kelimeler, yerini başka kelimelere bırakabiliyor.

2 yıl önce

sermetavci

Yağmur yağıyor derken 'It raining' dersek olur mu?

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok yakın. "Yağmur yağıyor" derken 'It's raining.' dersek olur.

3 yıl önce

BAAKSahin

Rains yağmurlar değil. Orada ki -s çoğulluk eki degil. Genis zaman da he she it den sonrs gelen -s takisi. Ayrica rain yagmur olduğu gibi yagmur yagmak anlami da var.

3 yıl önce

Ouzzzzzzzz

It'i o ile karıştırdım yanlış yaptım yagmur diye anlamam gerekirdi

2 yıl önce

lElif

O yağar dedim kabul etmedi yağmur yağar diye düzeltti üzdü :/

2 yıl önce

ilbilge6

İt rains e o yağar dedim yanlıs kabul etti ben burdan it`in yağmur oldugunu mu cikaricam cok sacma

2 yıl önce

Hariselik

O yağmur deil mi ya

2 yıl önce

zeynep-caglar

Daha açıklayıcı anlatabilir misiniz? ☺

2 yıl önce

Shahrazad26

It's a little funny that in Turkish you have to say "it rains rain".

2 yıl önce

Lalecansu

Daha önce "it" kelimesinin geçtiği bir soruya "o"yazmamıştım, anlatım bozukluüu olduğu içim. Yanlış sayılmıştı. Şimdi yazdım. Yine yanlış sayıldı.

4 yıl önce

suphi_bingol

Bence olur

3 yıl önce

suphi_bingol

Bence olur

3 yıl önce

LastMan12

O yağar olmaz mı?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Türkçe ana diliniz değil mi?

Türkçe ana dili kişi o sorunu cevap verebilir mi? Yani "O yağar" gerçek Türkçe olurse ne demek ve örnekler verebilir mi?

3 yıl önce

ardaaltunkaya

it rains o yağmur yağar anlamına geliyor it ekini vermemişler

3 yıl önce

emrullahsahin01

o yağar niye yanlış anlamadım

3 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Hava yağmurlu en mantıklı

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden "Hava yağmurlu." en mantıklı sizce? "Yağmur yağar." ne sorunu var?

Ornekler:

"Every January it rains here in Samsun."

"It Riyadh when it rains the Saudi drivers are very careful because it is so unusual."

"Whenever I forget my umbrella it rains."

3 yıl önce

tumundibi

Bu ingilizler çok saçma milletler

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Hahaha.

Bazen Türkler e gore Londrada çok yağmur yağar. Ama yanlış çünkü İngilteredeki yağmur en çok batıda.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.