1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The boys drink water."

"The boys drink water."

Traducere:Băieții beau apă.

August 6, 2014

31 de comentarii


Madalin893344

Aiurea rau...nu am pus un i si ma depunctat


Iulia675802

Da...eu am greşit 2 cuvinte şi ma depunctat


gheorgheal792090

De ce se pune "the" la the boys?


Cati471576

Daca scria "boys" insemna baieti, nearticulat, "the boys" inseamna baietii , substantiv articulat. Acesta este si motivul pentru care nu recunoaste ca raspuns corect. In acest caz daca omiti un "i" faci dintr-un substantiv articulat unul nearticulat.


SamiauCats

Sa pus deoarece the boys inseamna baietii iar boys inseamnă băieți


denisa974863

Pe mine ma depunctat ca am scris BAIETI cu un singur I


SoareDenis1

Diferenta dintre Baietii si baietii este ca primul Baietii este inceput de propozirie


AnaIacinta

Aveti dreptate!!:-:-


crispy-cri1

Pe mine m-a depunctat ca am scris baietii cu un singur I :((


AdrienRO1

The boys drink water


NanaAvril

Baietii beau apa


Denisa16Elena

am pus un v si o parte din propozitie legata


cristiLowe

Da de ce ai pus ca nui bine sunt cristi


LaviniaCon5

Ce da eu am scris baetii beau apa si o zis ca e gresit


mihnealupu

Eu scriu corect si nu sw pune


iuly979247

Am greșitttttttttttttttt!!În loc sa pun baieții beau apa,am scris baiatul bea apa!!Mai exact nu am fost atenta!!


Maria802423

Eu nu am pus punct si mi-a zis sa fiu atenta la accent


nadia217990

De ce nu e drinks ca pers a treia


nadia217990

De ce nu e drinks ca e pers a treia pl

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.