1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The boys drink water."

"The boys drink water."

Traducere:Băieții beau apă.

August 6, 2014

64 de comentarii


Madalin893344

Aiurea rau...nu am pus un i si ma depunctat


Iulia675802

Da...eu am greşit 2 cuvinte şi ma depunctat


gheorgheal792090

De ce se pune "the" la the boys?


Cati471576

Daca scria "boys" insemna baieti, nearticulat, "the boys" inseamna baietii , substantiv articulat. Acesta este si motivul pentru care nu recunoaste ca raspuns corect. In acest caz daca omiti un "i" faci dintr-un substantiv articulat unul nearticulat.


SamiauCats

Sa pus deoarece the boys inseamna baietii iar boys inseamnă băieți


Denisa16Elena

finca the inseamna baieti sau the boy baiatul


denisa974863

Pe mine ma depunctat ca am scris BAIETI cu un singur I


SoareDenis1

Diferenta dintre Baietii si baietii este ca primul Baietii este inceput de propozirie


AnaIacinta

Aveti dreptate!!:-:-


crispy-cri1

Pe mine m-a depunctat ca am scris baietii cu un singur I :((


andrei913739

depinde - baietii=the boys, iar baieti=boys


AdrienRO1

The boys drink water


NanaAvril

Baietii beau apa


Denisa16Elena

am pus un v si o parte din propozitie legata


cristiLowe

Da de ce ai pus ca nui bine sunt cristi


LaviniaCon5

Ce da eu am scris baetii beau apa si o zis ca e gresit


mihnealupu

Eu scriu corect si nu sw pune


iuly979247

Am greșitttttttttttttttt!!În loc sa pun baieții beau apa,am scris baiatul bea apa!!Mai exact nu am fost atenta!!


Maria802423

Eu nu am pus punct si mi-a zis sa fiu atenta la accent


nadia217990

De ce nu e drinks ca pers a treia


nadia217990

De ce nu e drinks ca e pers a treia pl


Fandisney

E cam aiurea! Ce sa zic am ratat un "i" amarat. Nu-i asa mare problema


Cati471576

Nu este doar un amarat de "i", Este diferenta intre un substantiv articulat si unul nearticulat :)


andrei913739

E foarte mare! Acel i inseamna articolul hotarat, in engleza the


monica34840

Ujfjfj fkdkckm f!kfkfll!g


MadalinaMa77328

In loc de baietii am scris baieti


lucisiatat

eu nu cred ca ar trebui sa ma tcseze pt un " i ,,


Dolcevita89

de ce drink nu este cu "s" la sfirsit?


Diana249416

Pentru ca este la plural


andrei913739

"s" se pune la persoana a treia singular


8MsM8

"S" se pune la "she"," he" sau "it",adica persoana a treia singular."Boys" este la plural si se foloseste "they",asa ca nu se pune "s".


oricel3

Acest 's' se folosește la persoana a treia numărul singular. Aici avem pronumele la numărul plural. :)


andrada446665

Care e diferenta intre Baietii si baietii


ElenaAndra2

Dar nu inteleg care e diferenta dintr baietii sau baieti


Ralu100

Singular e Boy si plural e Boys


andrei913739

baietii e articulat deci "the boys". , iar baieti e nearticulat deci " boys"


EuAlexandr1

"Baietii" este la plural si se foloseste in propozitii plurale "Baietii mananca mere".Iar "baieti " este singular si se folosesc in propozitii singulare "Eu ma joc cu doi baieti" Trebuie sa inveti sa faci diferenta. Sper ca te-am ajutat


fantomitzah

Serios? ”Doi băieți” e singular?!
Poate vrei să spui că ”băieții” este articulat hotărât, iar ”băieți” este nearticulat. Ambele sunt la plural.


ema183578

Tu fantomitzah nu ai inteles nimic


andrei913739

a inteles perfect!


geolic

Fantomitzah na gresit


andrei913739

EuAalexandr1 ne aburesti - totul e la plural!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.