"The family works in the fields."

Fordítás:A család a földeken dolgozik.

4 éve

6 hozzászólás


19-54-
19-54-

Szerintem van többes száma a "mező" szónak. Nézz utána egy nagyobb szótárban, ott találsz példákat.

3 éve

BeatrixDucz
BeatrixDucz

A mezőnek sztem nincs többes száma, mivel x kiterjedésű földterületet jelent. Sose hallottam még, hogy mezők, maximum a sakktáblán, de még ott se nagyon.

4 éve

biktopx

"on"-al a mondat jó? Vagy úgy nem angolos...

3 éve

Szanto1
Szanto1

Én így írtam, de nem fogadta el.

2 éve

eminens2

A család a földeken dolgozik. Elfogadja:2018.07.28.

4 hónapja

LaCr0

Szántóföld nem jó valamiért...

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.