"The green engine"

Fordítás:A zöld motor

August 6, 2014

6 hozzászólás


nagynenora

Ez itt azt jelenti esetleg, hogy környezetbarát, vagy csak konkrétan a színe?

August 6, 2014

gabocamano

Érdekelne, hogy a motor zöld, vagy a zöld motor jelentése nem azonos? Lehet, hogy magyarul is kell tanulnom?

March 19, 2015

BelaKosa

Igen, mert magyarul sem azonos a jelentése: 1. Milyen színű a motor (pl .a hajóban)? - A motor zöld. The engine is green. 2. Melyik/milyen színű motor működteti a szervót? A zöld motor. The green engine.

May 3, 2015

gabocamano

Köszönöm, a kimerítő választ. szerintem megA the green engine/ a zöld motor, ha így fordítjuk, akkor az zöld színt jelent, hogy az a motor zöld színű!

May 5, 2015

Hartek

A hajtómű is motor, a szótári alak is ezt írja. Miért nem fogadja el?

June 21, 2015

Zsuzsi182464

Te beletennél a motorba hajtóműolajat, a hajtóműbe meg motorolajat? Mert én nem.

March 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.