"The green engine"

Fordítás:A zöld motor

4 éve

5 hozzászólás


nagynenora

Ez itt azt jelenti esetleg, hogy környezetbarát, vagy csak konkrétan a színe?

4 éve

gabocamano

Érdekelne, hogy a motor zöld, vagy a zöld motor jelentése nem azonos? Lehet, hogy magyarul is kell tanulnom?

3 éve

BelaKosa
BelaKosa

Igen, mert magyarul sem azonos a jelentése: 1. Milyen színű a motor (pl .a hajóban)? - A motor zöld. The engine is green. 2. Melyik/milyen színű motor működteti a szervót? A zöld motor. The green engine.

3 éve

gabocamano

Köszönöm, a kimerítő választ. szerintem megA the green engine/ a zöld motor, ha így fordítjuk, akkor az zöld színt jelent, hogy az a motor zöld színű!

3 éve

Hartek

A hajtómű is motor, a szótári alak is ezt írja. Miért nem fogadja el?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.