1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I will finish reading this l…

"I will finish reading this letter."

Μετάφραση:Εγώ θα τελειώσω να διαβάζω αυτό το γράμμα.

August 6, 2014

10 σχόλια


Lamiraklis

προτιμότερη μετάφραση θεωρώ: Εγώ θα ολοκληρώσω την ανάγνωση αυτού του γράμματος


dimstath

η μετάφραση που θα ταίριαζε στα ελληνικά θα μπορούσε να είναι "θα τελειώσω το διάβασμα αυτού του γράμματος"


Y9xo5

Θα τελειώσω το διάβασμα του γράμματος


nikos123kassian

Τι σημαίνει : Εγώ θα τελειώσω να διαβάζω αυτό το γράμμα;


Istov

Μετέφρασα:Εγώ θα σταματήσω να διαβάζω αυτό το γράμμα. Θεωρήθηκε λάθος. Η μετάφραση που δίνεται στο σύστημα δεν είναι σε σωστή ελληνική γλώσσα. Στα ελληνικά ποτέ δε θα πει κάποιος θα τελειώσω να διαβάζω.... Η θα πούμε Θα τελειώσω το διάβασμα ή θα σταματήσω να διαβάζω. Σας παρακαλώ, προσέξτε τη μετάφραση αυτής της πρότασης, γιατί και άλλοι έγραψαν παρόμοια σχόλια!


dimstath

συμφωνώ ότι η καλύτερη μετάφραση θα ήταν : θα τελειώσω το διάβασμα αυτού του γράμματος


andrikon

Η προτεινόμενη μετάφραση σίγουρα δε βγάζει νόημα. Έγραψα "Θα τελειώσω διαβάζοντας αυτό το γράμμα" και το δέχτηκε.


Aikon17

Η σωστή απάντηση είναι: Θα ολοκληρώσω την ανάγνωση αυτής της επιστολής.-


Y9xo5

Σωστά ελληνικά συμφωνώ


Christophe892080

Θα τελειωσω το διάβασμα σε αυτο το γράμμα ειναι λαθος?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.