"You have time."

Çeviri:Zamanın var.

4 yıl önce

9 Yorum


TSpree

"Sen zamana sahipsin" ayni anlam katmiyomu

3 yıl önce

KEZBAN.MERT

zamanın var mı diye sorulsaydı..

3 yıl önce

muzaffer679073

Have you time

2 yıl önce

Burakztrk375675

En ufak noktalama hatasinda kabul etmiyor.

Bu ingilizce kursu yazim yanlışları kursu falan değil.

1 yıl önce

Batu960996

İngilizce söyleyeceksiniz

2 ay önce

JohnSoapMa

zaman sahipsin neden olmuyor?

1 yıl önce

mustafa783801

Zamanın var yazdım kabul etmedi, senin zamanın var yazdım kabul etmedi. Sonra başka bir şey yazdım, yanlış kabul ederek doğrusunu zamanın var olarak gösterdi :)

1 yıl önce

kayratopraksay

Vaktin var da olur aslında

1 yıl önce

Woodeland

Zamanınız var kabul edilirmi?

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.