1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The ladies are going to arri…

"The ladies are going to arrive soon."

Çeviri:Hanımefendiler yakında varacaklar.

August 7, 2014

11 Yorum


AbdullahTo250144

Kadınlar ... hanımlar fark var mı


SevgiDoan3

Az sonra yı kabul etmemesi garip


GokberkYil

Az sonrayi da kabul etmeli


halityurts

"Hanımefendiler yakında gelecekler." Cevabı da kabul edilebilir mi?


shaylla85

Yakında yerine 'birazdan' neden kabul edilmiyor.


karr__man

Soon icin 'biraz sonra'yi da ekleyin lutfen.


SafiFi1

Bu hassasiyetiniz için teşekkürler.


baki948685

Buradaki going to nun will ile arasindaki fark nedir?kullanim alanlari


hayrunnisa587507

Will kesin olmayan gelecek zamanda ; going to kesin olan gelecek zamanda kullanılıyor.


Xav599387

Hanimlar yerine leydiler yazdım..


lalelalelale

Lütfen daha nazik anlatım kullanın,varacaklar yerine ulaşacaklar olmalıydı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.