1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The ladies are going to arri…

"The ladies are going to arrive soon."

Çeviri:Hanımefendiler yakında varacaklar.

August 7, 2014

13 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

SevgiDoan3

Az sonra yı kabul etmemesi garip

October 31, 2015

AbdullahTo250144

Kadınlar ... hanımlar fark var mı

July 31, 2016

GulerH

"varacaklar" yerine "ulaşacaklar" yazınca kabul etmiyor. Cevabım doğru kabul edilmeli diyemedim çünkü o zaman bir kalbimi yiyor. :)

August 7, 2014

Selcen_Ozturk

yanlis yaptiginizda caniniz zaten gitmis oluyir, ustune "Cevabım doğru kabul edilmeli "ye basinca bir can daha gitmiyor ki

August 7, 2014

shaylla85

Yakında yerine 'birazdan' neden kabul edilmiyor.

December 12, 2014

karrman

Soon icin 'biraz sonra'yi da ekleyin lutfen.

July 11, 2015

SafiFi1

Bu hassasiyetiniz için teşekkürler.

August 31, 2015

baki948685

Buradaki going to nun will ile arasindaki fark nedir?kullanim alanlari

September 25, 2015

hayrunnisa587507

Will kesin olmayan gelecek zamanda ; going to kesin olan gelecek zamanda kullanılıyor.

August 21, 2019

SabaBenzer

Gelecekler de kabul edilmeli.

October 9, 2015

GokberkYil

Az sonrayi da kabul etmeli

September 18, 2016

halityurts

"Hanımefendiler yakında gelecekler." Cevabı da kabul edilebilir mi?

November 7, 2016

Xav599387

Hanimlar yerine leydiler yazdım..

February 1, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.