"Két különböző ötletet fognak bemutatni."

Fordítás:They will present two different ideas.

4 éve

7 hozzászólás


Cadtamas

Introduce?

4 éve

rabovszky
rabovszky

show, display - megmutat, láttat introduce - megismertet valakivel, személyt bemutat

3 éve

Medwekoma
Medwekoma

they will show two different ideas ez nem jó?

4 éve

Csilfor
Csilfor

Passzív?

4 éve

zsofimokus

Demonstrate is jó :(

4 éve

gabor-gabor

A kettő után már többes szám kell? Idea - ideas 2017. jan. 13.

1 éve

eminens2

Amennyiben a kettő több (többes), mint az egy (egyes). 2018.08.12.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.