Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir hafta bir ay değildir."

Çeviri:A week is not a month.

4 yıl önce

15 Yorum


denklemsurat

a week is no a month olmaz mı olmazsa neden

3 yıl önce

SpaceZz

No; yok, hayır anlamına gelir. Bizim cümleyi olumsuz yapmamız lazım o yüzden not kullanılıyor.

1 yıl önce

BuseAcar3

No yu yok anlaminda kullaniyorlar diye biliyorum i have no time mesela zamanim yok gibi

3 yıl önce

AhmedCihad

A an ve one aşağı yukarı aynı anlamda diye öğrettiler. Gerçi bu programın bir çok uyuşmazlık diyeyin sorunları var ama bu olur dijital ortamda.yinede duolingoyu yapanşara teşekkür ederim.hamde ilk yorumum cay canına

4 yıl önce

drqe5C

Kullanim yerleri farklı an animal dersin ama a animal diyemezsin ya da a orange değil an orange,sesli ve sessiz harf uyumuna dikkat etmek gerekir.

1 yıl önce

dreamtheater133

A- sessiz harflerin önüne geliyor ve bir anlami taşıyor( a pencil - bir kalem) An - sesli harflere geliyor ve bir anlami tasiyor( an apple - bir elma)

4 ay önce

MERIK13892

Does olmaz çünkü cümle de fiil yok

1 yıl önce

...84999

is siz neden olmadı

3 ay önce

beyza802316

One week isnt a mont ???? Neden olmadı

3 ay önce

YusufBalc7

doğru yazdım yanlış çıktı kanıtın var düzeltin

3 ay önce

xxawpxx

bu nenyaa

3 ay önce

EmelEmel3

"A week does not a month" neden olmuyor?

2 yıl önce

barkn22174

Does olduğu için olmuyor

7 ay önce

tatlkapkek

Ya ben yanlış yaptım☹️

9 ay önce

CemileToke

Ay yerine dağ yazdım ya yanlışlıkla

8 ay önce