A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Felolvas neki egy magazint."

Fordítás:He reads her a magazine.

4 éve

37 hozzászólás


GabriellaF976872

Honnan kellene tudnom, hogy milyen nemre gondoltatok?! Nyelvtanilag jó volt az én válaszom is. Mégis levonást kaptam :(

4 éve

Zsuzsoka50

Én is így jártam. Miért nem jó a mondatom? She reads her a magazin. Nem olvashat fel nő a nőnemű-nek?pl anya a lánynak.

4 éve

jokutine

He reads him miért nem jó?

4 éve

tothcila
tothcila

Jó válasz és bejelentettem mind a négy változatot.

3 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

Nemrég kaptam levelet hogy elfogadják már a „he reads him a magazine” verziót is :)

3 éve

VBKTomi

Nem mindenkinek :D

3 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

Anno nekem se fogadta el, azóta nem is találkoztam vele, de eddig még nem volt panasz arra h kamu levelet küldtek volna.

3 éve

Mittu_Domain

még mindig nem jó mindenkinek...

2 éve

hoovirag

Nem fogadta el nekem sem: She reads him a magazine ...:(

3 éve

maria.toro3

Még mindig nem fogadja az azonos nemet.:-(

3 éve

palmerta

nagy baki!!! nem tudhatom milyen nemre gondol a kérdező!!!

4 éve

jani.kata.

She reads her a magazine ;-) Egy szivecske ugrott.Pedig jó.

3 éve

KatalinSol3

She reads a magazine to him. Kiváncsi vagyok, hol hibáztam. A mindennapi beszélgetésnél nem szoktak kijavítani ilyen mondat szerkezet használatakor. Várom a visszajelzést!

2 éve

AncsiGmri

Szia Katalin! Az szórendnél követted el a hibát. He reads her (vagy him) a magazine.

2 éve

tothcila
tothcila

Nincs itt baj semmiféle szórenddel. Tökéletes a mondat, de nem szerepel az adatbázisban. Be kell jelenteni, akár többször is! Előbb utóbb bekerül.

2 éve

KatalinSol3

Köszi :)

2 éve

KatalinSol3

Kösz a választ, de szerintem nincs baj a szórenddel. Ez is helyes, de nem fogadják el, ahogy korábban a nemeket sem.

2 éve

HorgosiZsolt

Szerintem ez is jó

4 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

Még mindig nem fogadja el, de én is jelentettem!

3 éve

poltzsofia

Nekem sem fogadja el

3 éve

CsabaSzeme

She reads him... Már nem jó... Érdekes...

3 éve

PerlakyZ

A neme miatt még jó

3 éve

gabocamano

Igen, miért nem jó, hogy She reads Him??????????????????????

3 éve

AncsiGmri

Sajnos a mai napig nem fogadja el az azonos nemet.

3 éve

SmuelSoma

... mert szr!

9 hónapja

AncsiGmri

2015.09.09. Nem fogadja el a he reads him ....

2 éve

Pomaj

Nekem se fogadta el

2 éve

KatalinSol3

Talán, majd egy nap... :)

2 éve

JutkaBerecz

én is arra várok

2 éve

12annarovo12

she reads him a magazine?

1 éve

DvaiMria

Ahogy elnézem itt a bejegyzések óta eltelt időt, sajnos 2 év óta semmi nem változott, nem lettek javítva, illetve bővítve a helyes válaszlehetőségek. Most újra jelentettem.

1 éve

Cseresznyeskert

he reads him a magazine -ezt el kellene fogadni

1 éve

Alimagdi44

Mikor fogják javítani?!

1 éve

12annarovo12

Ha hó! Ébresztő kedves Duolingo szerkesztők, három éve senki nem foglalkozik ezzel a mondattal! Mi meg csak nyüglödünk!

1 éve

SzkelyMikl

Miért fordítja meg a nemeket? Milyen alapon?

11 hónapja

adamkov084

She reads to him inkabb nem?????

7 hónapja

Imre565437
Imre565437

She reads him a magazine. Ezt elfogadja

13 órája