1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Băiatul studiază notele."

"Băiatul studiază notele."

Traducere:The boy is studying notes.

August 7, 2014

7 comentarii


eu1000

Si grades sau marks nu de ce


nunutotu

Marks/grades înseamnă calificative școlare, notes înseamnă notițe.


IonBadea4

...nu era mai corect cu .." the notes" ?


Luciacristina63

notele = the notes, note= notes


ontadumitr

mai corect este nu "note", dar "grade" + trebuie sa fie acceptata si varianta aceasta


Double23D

cred ca ar trebui schimbata propozitia in romana pt ca se refera la notite, nu la note.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.