"Addigra hazament."

Fordítás:He had gone home.

4 éve

12 hozzászólás


drugeth
drugeth

Es a "by then" megis miert nem jo a before helyett??

4 éve

HaIsmerszT

He had went home. Ez miert nem jo?

4 éve

Piro80
Piro80

Mert a had/have után a harmadik alak szükséges, ami itt a gone. (go/went/gone)

4 éve

tango.mo
tango.mo

A súgó meg félrevezet (nem először).

4 éve

fectroll
fectroll

Ám mégsem tudatosan, mert ha ezt átböngészed, megértesz minden félrevezetést:

S rá is jössz, hogy ez nem félrevezetés...

3 éve

DavidPajzs

He went home before, ez azt jelenti hogy "előbb ment haza" vagy "haza ment", ha az addigrát akarjuk itt használni, akkor kell egy viszonyítási alap, pl "mire oda értünk" és akkor "by the time we got there, he had gone home"

3 éve

Pocsai2

Before miért nem kell a végére most????? Asszem elvesztettem a fonalat. I had lost the wire ...

2 éve

szulovszky

You have lost the wire, so you're a little bit confused now. ;)

Egyébként: Past perfect: "He had gone home." Past simple: "He went home before." és akor a before-ral fejezted ki azt, amit itt most az igeidővel.

De gondolom két hónap alatt már magad is utánajártál.

2 éve

quartzhun

Ez a frázis egyébként így hangzik: 'I lost the thread.' A 'wire' az vezetéket jelent, a 'thread' szálat, fonalat és gondolatmenetet is jelent átvitt értelemben. Egy hétköznapi ember talán megérti mire céloztál, de egy szakembert összezavarnál vele. :)

2 éve

Pocsai2

Amúgy felvilságositana vki erről az alany + had + ige 3.alakja szerkezetről? Mi lenne ez melyik tense?

2 éve

szulovszky

Past perfect tense

https://janaangol.wordpress.com/2015/08/24/igeidok-az-angolban/

A "before", meg "addigra", stb. azért kerülnek a képbe, mert így próbálja (kissé esetlenül) érzékeltetni, hogy a a cselekmény a múltban be már be is fejeződött.

2 éve

EndreNagy0

he had, she had , dzsi had )))

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.