1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Elefantul bea lapte."

"Elefantul bea lapte."

Traducere:The elephant drinks milk.

August 7, 2014

6 comentarii


fantomitzah

Nu este nimic greșit. Atunci când îți este predat un cuvânt nou fii atent la forma în care apare. Și mereu ai posibilitatea de a merge cu mouse-ul deasupra cuvintelor ca să vezi indicii de traducere.

La prezent, la verbele care se conjugă regulat, pentru persoana a treia singular apare un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink

Atunci când nu înțelegi ceva, pune întrebări cât mai clare și vei fi ajutat dacă lumea înțelege la ce te referi. Altfel postezi degeaba.


Eugen599157

Numele elefantul ui


TabTomus

Căcăcios și pișorcos de el duolingo

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.