Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Elefantul bea lapte."

Traducere:The elephant drinks milk.

acum 4 ani

7 comentarii


grigorasion

totul grsit

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu este nimic greșit. Atunci când îți este predat un cuvânt nou fii atent la forma în care apare. Și mereu ai posibilitatea de a merge cu mouse-ul deasupra cuvintelor ca să vezi indicii de traducere.

La prezent, la verbele care se conjugă regulat, pentru persoana a treia singular apare un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink

Atunci când nu înțelegi ceva, pune întrebări cât mai clare și vei fi ajutat dacă lumea înțelege la ce te referi. Altfel postezi degeaba.

acum 4 ani

grigorasion

mersi

acum 4 ani

Ana13zete

Decand bea elefantul lapte?

cu 8 luni în urmă

RaduRadu665544

Uite că se poate

cu 2 luni în urmă

Ana13zete

Decand bea lapte lapte?

cu 8 luni în urmă

RaduRadu665544
<h1>SCRIECORECT.</h1>
cu 2 luni în urmă