"These distances are a measure of the position."

Μετάφραση:Αυτές οι αποστάσεις είναι ένα μέτρο της θέσης.

August 7, 2014

8 σχόλια


Michael409270

Συγγνώμη, τι σημαίνει αυτή η πρόταση;

October 25, 2017

sotiria40

ίσως να εννοεί τις συντεταγμένες ενός σημείου, γιατί όντως δε υπάρχει τέτοια μετάφραση.

August 29, 2018

mikep666

Τι εννοεί η συγκεκριμένη πρόταση; δε βγάζει νόημα επειδή μάλλον είναι ακριβώς από τα Αγγλικά στα Ελληνικά

August 11, 2018

milou1980

Καλησπέρα! το 'ένα' μέτρο στην μετάφραση είναι απαραίτητο? και αν ναι γιατί?

August 7, 2014

glavkos

τι προτείνετε;

August 7, 2014

milou1980

ίσως θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ως σωστή απάντηση και η πρόταση: Αυτές οι αποστάσεις είναι μέτρο της θέσης, χωρίς το 'ένα'. Αν δεν κάνω λάθος, όταν δεν αναφερόμαστε σε κάτι συγκεκριμένο στα Ελληνικά, μπορούμε να παραλείψουμε το αόριστο άρθρο. π.χ. ''χρειάζομαι λεξικό'' αντί για ΄΄χρειάζομαι ένα λεξικό''.

August 8, 2014

andrikon

;;;;

October 24, 2018

andrikon

"Αυτές οι αποστάσεις είναι ένα σύστημα μέτρησης της θέσης, ή μία μονάδα μέτρησης της θέσης." https://www.wordreference.com/engr/measure

September 11, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.