1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "These distances are a measur…

"These distances are a measure of the position."

Μετάφραση:Αυτές οι αποστάσεις είναι ένα μέτρο της θέσης.

August 7, 2014

9 σχόλια


Michael409270

Συγγνώμη, τι σημαίνει αυτή η πρόταση;


sotiria40

ίσως να εννοεί τις συντεταγμένες ενός σημείου, γιατί όντως δε υπάρχει τέτοια μετάφραση.


mikep666

Τι εννοεί η συγκεκριμένη πρόταση; δε βγάζει νόημα επειδή μάλλον είναι ακριβώς από τα Αγγλικά στα Ελληνικά


andrikon

"Αυτές οι αποστάσεις είναι ένα σύστημα μέτρησης της θέσης, ή μία μονάδα μέτρησης της θέσης." https://www.wordreference.com/engr/measure


milou1980

Καλησπέρα! το 'ένα' μέτρο στην μετάφραση είναι απαραίτητο? και αν ναι γιατί?


glavkos

τι προτείνετε;


milou1980

ίσως θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ως σωστή απάντηση και η πρόταση: Αυτές οι αποστάσεις είναι μέτρο της θέσης, χωρίς το 'ένα'. Αν δεν κάνω λάθος, όταν δεν αναφερόμαστε σε κάτι συγκεκριμένο στα Ελληνικά, μπορούμε να παραλείψουμε το αόριστο άρθρο. π.χ. ''χρειάζομαι λεξικό'' αντί για ΄΄χρειάζομαι ένα λεξικό''.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.