"These distances are a measure of the position."

Μετάφραση:Αυτές οι αποστάσεις είναι ένα μέτρο της θέσης.

πριν από 4 χρόνια

9 σχόλια


Michael409270

Συγγνώμη, τι σημαίνει αυτή η πρόταση;

πριν από 1 χρόνο

sotiria40

ίσως να εννοεί τις συντεταγμένες ενός σημείου, γιατί όντως δε υπάρχει τέτοια μετάφραση.

πριν από 3 μήνες

mikep666
mikep666

Τι εννοεί η συγκεκριμένη πρόταση; δε βγάζει νόημα επειδή μάλλον είναι ακριβώς από τα Αγγλικά στα Ελληνικά

πριν από 4 μήνες

milou1980

Καλησπέρα! το 'ένα' μέτρο στην μετάφραση είναι απαραίτητο? και αν ναι γιατί?

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

τι προτείνετε;

πριν από 4 χρόνια

milou1980

ίσως θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ως σωστή απάντηση και η πρόταση: Αυτές οι αποστάσεις είναι μέτρο της θέσης, χωρίς το 'ένα'. Αν δεν κάνω λάθος, όταν δεν αναφερόμαστε σε κάτι συγκεκριμένο στα Ελληνικά, μπορούμε να παραλείψουμε το αόριστο άρθρο. π.χ. ''χρειάζομαι λεξικό'' αντί για ΄΄χρειάζομαι ένα λεξικό''.

πριν από 4 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

Γιατί δεν καταλαβαίνω το νόημα της πρότασης; Σημειοτέον, ότι ξέρω πολύ καλά την ελληνικη γλώσσα , αφού είναι η μητρική μου και την έχω σπουδάσει πολλά χρόνια...

πριν από 4 μήνες

sotiria40

ίσως να εννοεί τις συντεταγμένες ενός σημείου, γιατί όντως δε υπάρχει τέτοια μετάφραση.

πριν από 3 μήνες

andrikon
andrikon

;;;;

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.