1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I swim and she swims."

"I swim and she swims."

Traducere:Eu înot și ea înoată.

August 7, 2014

18 comentarii


geolic

S apare doar cand e she sau he


FlorinIfto

Mai pe scurt la persoana 3


BiancaCarm16

Persoana a treia singular


cata.varga

Foarte tare , nu am stiut pana acum cand se aplica -s . multumesc !


Cristiii.1

Pot sa primesc 12 like-uri? S-ul se folosește doar la el şi ea nu şi la eu si noi


ana801598

Am invatat la scoala regula cu "s" la persoana a 3a


ctyn11

De ce nu e bine cand am tradus exact cum ati scris.


Karinaa30

Baaa tare aplucatia


RusRaul

Nu mi-a aparut "ea"


OvidiuLuci2

Mia zis::: Ai sărit un spațiu. Loool


LiljaR1

Nu pot sa scriu s in romaina, numai s obisnuit. poate se accepta?


damsaalex

Pai ea inoata nu trebuie tot singular?


fantomitzah

”s”-ul de la finalul verbului apare la prezent doar la persoana a treia singular:
he / she / it swims
I / we / you / they swim


damsaalex

Ok, iti multumesc.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.