1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yes, he has already written …

"Yes, he has already written it."

Fordítás:Igen, már megírta.

August 7, 2014

10 hozzászólás


Zsubri

Igen, ő már megírta. Miért hiba a névmás kitétele?


dontomi

Igen, ő már megírta fordítást nem fogadta el a személyes névmás miatt..Ez így nem OK, szerintem a Igen, ő már megírta fordítás is helyes..


jcsabax

Az 'Igen, már megírta.' válaszom elfogadta, de azt írta, hogy 'Egy másik helyes megoldás: Igen, már megirta.'. Pedig rövid 'i'-vel, ahogy írja, tudtommal nem helyes. Ráadásul még jelenteni sem lehet, mert nincs olyan opció. Szuper! :)


jokutine

Igen, már megírta azt. Ez nem jó?


Zoltan92

En is azt irtam.nem fogadta el.


HaIsmerszT

En is ezt irtam.. nekem se adta be..viszont szerinte az: ezt mar megirta azt. ..mondat a helyes.. en eddig azt hittem tudok magyarul de ez a mondat kicsit ertelmetlen :)


HaIsmerszT

Most meg azzal jon hogy : Igen, ő ezt megirta ezt. :))


dudasszi

"Igen, ő már megírta." - ezt még mindig nem fogadja el, pedig helyes.


sz.szilvia95

Ez nem irta meg ezt...a he miota jelenti azt hogy ez???


bardospince

a "written " kiejtését nem lehet érteni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.