Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"What a surprise running into you here!"

Traducere:Ce surpriză să mă întâlnesc cu tine aici!

acum 4 ani

5 comentarii


ontadumitr

"running into you" - "sa ma intalnesc"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, ”to run into (somebody)” înseamnă să te întâlnești din întâmplare cu cineva.
”to run into (something)” înseamnă ”a intra în ceva” (gen zid) sau ”a te ciocni de ceva”.

acum 4 ani

ontadumitr

"ce surpriza sa va intalnesc aici". "You" = "voi"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Adăugat, mersi!

acum 4 ani

FlorinTns

Aici cu tine <> cu tine aici ???

cu 4 luni în urmă