Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You eat the ducks."

Tłumaczenie:Jesz kaczki.

4 lata temu

22 komentarze


orion55301

Jak będzie "Wy jecie kaczki"?

2 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

You eat ducks :D PS-You znaczy "ty" jak i "wy" :3

1 rok temu

WiktoriaEl4

Ty jesz kaczki

9 miesięcy temu

eruk3

we eat duck

1 rok temu

Sweet_Rabbit

Eeee... Nie. ;-) "We eat duck"-"My jemy kaczkę'', a orion55301 zapytał się o "Wy jecie kaczki". To będzie "You eat ducks". (Słowo you oznacza ty i wy). Pozdrawiam. :-D

1 rok temu

KingaKinga10

They eat ducks - - tak myślę, ale nie jestem pewna ze słowem ,, They,, Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłam ;)

2 lata temu

belforda

"they" to oni Wydaje mi się,że "Wy jecie kaczki",to tłumaczymy tak samo jak "Ty jesz kaczki",czyli "You eat the ducks",ponieważ "you"="ty" oraz "wy"

2 lata temu

D4ri4

Belforda dobrze mówi :)

2 lata temu

SknerusMcK1

THEY to oni

8 miesięcy temu

KuBeUsz4

Biedne kaczki :c

1 rok temu

Lena72799

W tych co trzeba powtarzać można włączyć dyktafon i kliknąć żeby powtórzyło. Czasami daje źle ale często jest dobrze

1 rok temu

TheLisaArt1

Kaczki bidule

10 miesięcy temu

zozaella7
10 miesięcy temu

nicola762328

Nie wim

9 miesięcy temu

Alicja475747

A ja napisałam ,,jesz jedzenie kaczki" i mi nie uznało

5 miesięcy temu

bigboss666

Zjadasz niepoprawne?

3 lata temu

hatsnare

Jesz kaczki nie poprawne WHY ??

3 lata temu

aleksandra_h05

Jest poprawne

3 lata temu

b.ziomek

Przed liczbą mnogą nie dajemy "the". Dlaczego w tym zdaniu jest?

3 lata temu

buskes76

W l. mn. nigdy nie dajemy a/an, możemy właśnie the gdy chodzi o konkretne rzeczy (lub rzecz bo np. pants - spodnie i w j. pl i en są tylko w liczbie mnogiej nawet jeśli chodzi o jedną parę spodni). A w l. poj gdy chodzi o konkretne to też the a nie konkretne ale policzalne a/an

2 lata temu

Martynas122

W liczbie mnogiej można dawać The, jeżeli chodzi nam o konkretną rzecz.

3 lata temu

buskes76

"the" może wystąpić przed wszyskimi rodzajami rzeczowników wtedy, gdy mamy na myśli konkretną osobę lub rzecz, a osoba z którą rozmawiamy wie, o kim lub o czym mówimy. Natomiast a/an używamy przed policzalnymi rzeczownikami w l. poj. wtedy, gdy traktujemy daną osobę /przedmiot jako reprezentanta grupy i nie interesuje nas, o którą dokładnie osobę /rzecz chodzi (a/an nie występuje przed rzeczownikami w l. mn. oraz niepoliczalnymi także w l. pojedynczej!)

Obszerniej, przykłady, wyjątki itp; http://www.e-ang.pl/130,Przedimki-a-an-the.html

2 lata temu