"Theboysreadanewspaper."

Tłumaczenie:Ci chłopcy czytają gazetę.

4 lata temu

13 komentarzy


Witold4

w tym zdaniu jest liczba mnoga "the boys" i użyto przed rzeczownikiem "a' dlaczego tak ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ważna jest policzalność i liczba tego rzeczownika, przed którym chcemy wstawić przedimek. Newspaper to rzeczownik w liczbie pojedynczej, więc możemy przed niego wstawić a. Przed wyrazem boys nie możemy już postawić a właśnie dlatego, że jest to liczba mnoga.

4 lata temu

matylda_t

Ale z was dyskutanci! :-D

3 lata temu

karolina9915

zgadzam się z tobą :D

2 lata temu

LidiaPopcz

Tak

2 miesiące temu

buskes76

"The boys read a newspaper" -
"
(konkretnie określeni dla rozmówców ~ Ci) Chłopcy czytają gazetę" w sensie "{Ci} Chłopcy czytują gazetę" gdyż to czas Present Simple czyli opisujący; cechy ~ stany stałe, czynności; powtarzalne ~ zwyczajowe ~ notoryczne itd dlatego też zalicza

1 tydzień temu

buskes76

Ponadto "read" ma wszystkie 3 formy takie same (!) zatem poprawnym będzie również tłumaczenie "{Ci} Chłopcy {prze}czytali gazetę" czyli w czasie Past Simple (przyszłym prostym) , czas wywnioskować można by było np z kontekstu rozmowy czy sytuacji których tu brak dlatego zalicza wszystkie możliwości

1 tydzień temu

Victorynka

...

9 miesięcy temu

ceziraj

the boys to 3 osoba więc by było reads

1 rok temu

Victorynka

Ale w czasie present Simple (dodajemy w nim S do czasownika )

9 miesięcy temu

monikabryk1

Fajna gra ale zawsze zaczynajcie od podstaw. Chłopcy czytają gazetę to chłopcy jest liczpa mnoga . Pozdrawiam Aleksandra

2 lata temu

widzik64

A dlaczego nie może być chłopcy czytają gazetę tylko musi być " Ci chłopcy czytają gazetę?

1 miesiąc temu

widzik64

Uznałem że skoro jest the to chodzi o konkretne dziecko i mi nie uznano. W takim razie jak poprawnie powinno być po angielsku napisene: " to dziecko je jabłko"?

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.