Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The boys read a newspaper."

Tłumaczenie:Ci chłopcy czytają gazetę.

4 lata temu

10 komentarzy


Witold4

w tym zdaniu jest liczba mnoga "the boys" i użyto przed rzeczownikiem "a' dlaczego tak ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ważna jest policzalność i liczba tego rzeczownika, przed którym chcemy wstawić przedimek. Newspaper to rzeczownik w liczbie pojedynczej, więc możemy przed niego wstawić a. Przed wyrazem boys nie możemy już postawić a właśnie dlatego, że jest to liczba mnoga.

4 lata temu

matylda_t

Ale z was dyskutanci! :-D

3 lata temu

karolina9915

zgadzam się z tobą :D

1 rok temu

AntekGoszc

To nie jest polska gramatyka !!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!

1 rok temu

Victorynka

...

5 miesięcy temu

Mily96302

O

1 rok temu

ceziraj

the boys to 3 osoba więc by było reads

1 rok temu

Victorynka

Ale w czasie present Simple (dodajemy w nim S do czasownika )

5 miesięcy temu

monikabryk1

Fajna gra ale zawsze zaczynajcie od podstaw. Chłopcy czytają gazetę to chłopcy jest liczpa mnoga . Pozdrawiam Aleksandra

1 rok temu