Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar onun için iyi olurlardı."

Çeviri:They would have been good for him.

4 yıl önce

3 Yorum


brtgtrn

Bir şey sormak istiyorum ; Would, tum zamanlarla birlikte kullanılabiliyor mu ? Şimdiye kadar have/has v3'ten önce kullanıldığı gördüm ( Konu itibarıyla ). Diğer zamanlarla da kullanılıyorsa onlara da şart anlamı mı katıyor ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

gecmis, genis ve simdiki zamanlarda kullanilabilir, aklima sadece sunlar geldi:

  • I would do this (yapardim)
  • I would be doing this (yapiyor olurdum)
  • I would have been doing this (yapiyor olmus olurdum/yapiyor olurdum)
  • I would have done this (yapmis olurdum)

farkli anlamlar/kullanimlar icin: http://www.ecenglish.com/learnenglish/lessons/how-use-would

4 yıl önce

samileren

Burada ki cümlede için manası için üç anlam kullanılabilir değil mi ? mesela they would have been good for him--- because him--- veya in order him bu üç cümlede doğru olur mu ?

program sadece for kelimesini kabul ediyor ? Siz ne düşünüyorsunuz ?

1 yıl önce