"What is happening to him?"

Fordítás:Mi történik vele?

4 éve

14 hozzászólás


Tibi585212

Mi történt vele - mármint a Duoval? Ma egyetlen fordításnál sem fogadta el az általa is jónak tartott válaszomat.

1 éve

laq1958

Ugyan jól tippeltem, de miért nem "with him"?

4 éve

Harga
Harga

Mert az angolok nem úgy szokták használni.

2 hónapja

SmuelSoma

Akkor miért nem úgy oktatják?

6 napja

millera08

tényleg, miért nem with?

4 éve

GGABI2

Mert ez egy kifejezés

Macmillan értelmező szótár szerint.

Phrasal verb

happen to someone:

if something happens to you, an event or action takes place which affects you

Ha valami történik veled, egy esemény vagy egy cselekvés zajlik, ami hatással van rád.

Példamondat:

This is the best thing that’s ever happened to me.

Ez a legjobb dolog, ami vala történt velem.

Olyan kifejezést nincs hogy "happen with".

4 éve

millera08

Danke,

4 éve

GGABI2

bitte,

4 éve

TiborPapp7

Nagyon köszi

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

De olyan van hogy with me, with him, és azt honnan lehet tudni hogy ez történetesen egy kifejezés?

3 hónapja

vasvariistvan

Például GGABI2-től.

2 hete

gpaczi
gpaczi

Még most sem fogadja el a szerinte is jó megoldást...

4 hónapja

gpaczi
gpaczi

most meg elfogadta... ki érti ezt?

4 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

with him?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.