A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is happening to him?"

Fordítás:Mi történik vele?

0
4 éve

9 hozzászólás


Tibi585212

Mi történt vele - mármint a Duoval? Ma egyetlen fordításnál sem fogadta el az általa is jónak tartott válaszomat.

1
Válasz1 éve

laq1958

Ugyan jól tippeltem, de miért nem "with him"?

0
Válasz4 éve

millera08

tényleg, miért nem with?

0
Válasz3 éve

GGABI2

Mert ez egy kifejezés

Macmillan értelmező szótár szerint.

Phrasal verb

happen to someone:

if something happens to you, an event or action takes place which affects you

Ha valami történik veled, egy esemény vagy egy cselekvés zajlik, ami hatással van rád.

Példamondat:

This is the best thing that’s ever happened to me.

Ez a legjobb dolog, ami vala történt velem.

Olyan kifejezést nincs hogy "happen with".

20
Válasz3 éve

millera08

Danke,

0
Válasz3 éve

GGABI2

bitte,

0
Válasz3 éve

TiborPapp7

Nagyon köszi

0
Válasz8 hónapja

gpaczi
gpaczi

Még most sem fogadja el a szerinte is jó megoldást...

0
Válasz1 hete

gpaczi
gpaczi

most meg elfogadta... ki érti ezt?

0
Válasz1 hete