"I eat fruit."

Μετάφραση:Εγώ τρώω φρούτα.

August 8, 2014

3 σχόλια


8goalkeeper7

Γιατί η μετάφραση είναι στον πληθυντικό;

August 8, 2014

glavkos

Επειδή ο πληθυντικός του fruit είναι fruit or fruits.

http://www.ldoceonline.com/dictionary/fruit_1

Γενικά χρησιμοποιείται ως ποσοτικό ουσιαστικό για κάτι μετρήσιμο ή μη μετρήσιμο.

August 9, 2014

filipkalog

επειδή είναι present simple (άρα εκφράζει μία συνήθεια) η σύνταξη μέ πληθυντικό είναι η μόνη σωστή. "(εγώ) τρώω φρούτα." fruit (irregular plural). οπότε η μετάφραση "(εγώ) τρώω (ένα και όχι παραπάνω) φρούτο" που έχει μια εντοπισμένη στο εδώ και τώρα σημασία θα απαιτούσε present continuous.

August 24, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.