A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are human."

Fordítás:Ők emberek.

4 éve

5 hozzászólás


senorana

Itt a melléknevet gyakoroljuk nem??? Inkább "ők emberi lények", mert akkor legalább van értelme gyakorolni! :-p mivel a fordításban nincs mn.!!!

4 éve

hmonika007

szerintem is inkább emberiek, mint emberek, a melléknév miatt

3 éve

TommyDDoom

They are human beings. nesze :D

3 éve

AlmaZsolti

Jól látom, hogy rendhagyó módom a "human" többesszáma a "human"?

1 éve

sancho19750603

én emberségeseknek fordítottam

3 éve