1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not see, do not hear, d…

"I do not see, do not hear, do not speak."

Fordítás:Nem látok, nem hallok, nem beszélek.

August 8, 2014

12 hozzászólás


petkoo2

& I am a monkey.


MartonGeza

I am three monkies


aptg.gabi

Na, most megkeveredtem. Miért nem jó az: I don't see, I don't hear, I don't speak???


Apici2

Mert csak az első "I" kell, többi nem.


peter.birk
  • Sonny, ugye jó fiú leszel, és nem fogsz köpni, erről a kis balesetről?

-D...dehogy, Vito, tartom a szám.

Nem látok, nem hallok, nem beszélek.


peter.birk

kicsit elgépelten, de példának talán jó lesz :-D


Kunszt-Sze

Ha úgy mondanánk hogy nem látom... akkor kéne az mondatba egy it vagy that vagy egyéb tárgy (nem látom azt)


kkrisztaaa

a nem látom, nem hallom, nem beszélem-et nem fogadja el. valaki elmondaná, hogy miért? köszi


budai.doc

Nincs tárgy a mondatban, ezért nem kell a tárgyas ragozás sem.


sebpali

Auto. azt írtam, hogy: nem látok, nem hallok és nem beszélek. OK hogy nincs az eredeti angolban az és kötőszó, de szerintem ez így "magyarosabb", meg lehetne fontolni az elfogadását.


fazekas-peter1

Nem kell megfontolni, mert nem magyarosabb és használatával, ez egy szólás, nincs benne "és". Üdv: Fazék

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.