1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My son does not hate you."

"My son does not hate you."

Fordítás:A fiam nem gyűlöl téged.

August 8, 2014

14 hozzászólás


1016675146

Az utál miért nem jó?


subatamas

Szerintem ez hiba.


PterTth2

gyúlöl - what? jelentve


Minci6

A fiam nem utál téged. Miért nem jó?


HUNZaki

Utal-t is fogadjatok el legyszi, koszi


aptg.gabi

Hiba bejelentést nem itt kell megtenni, hnem a megfejtés után a hiba jelentésnél, mert ezeket a hozzászólásokat nem követik a szerkesztők.


aptg.gabi

A zászlócskát kell használni.


VixenEr

Sztem is jó az utál


Papucska

Én is benéztem. De a súgó is irja.


Papucska

Én is benéztem. De a súgó is irja.


hautfru

Az utál is jó!!!!!!


DiomdVrsze

Csak egy kurva e maradt ki


KovcsMaria78067

"Nem gyűlöl a fiam téged" - ez volt a válaszom, és nem fogadta el. Nem értem, miért.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.