1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have reduced the list to s…

"I have reduced the list to six."

Fordítás:Hatra csökkentettem a listát.

August 8, 2014

6 hozzászólás


Gizus123

Nem fogadja el forditásként a redukáltam-ot....


LszlUgrai

A szexre csökkentettem a listát... :D


kkrisztaaa

6-ra is elfogadható!


hb433

ird ki teljesen a szamokat


tomyyka

ez a mondat mit jelent magyarul?


brigg3

Pl.: tíz jelentkező volt a meghirdetett állásra, de a szakmai tapasztalatuk alapján hatra csökkentettem a listát. :)

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.