"The construction of the school starts next week."

Çeviri:Okulun inşaatı önümüzdeki hafta başlıyor.

4 yıl önce

10 Yorum


Cobani

Okulun inşaatı haftaya başlayacağın nesi yanlış?

4 yıl önce

menekshe

Sonraki / onumuzdeki kullanmak zorunda miyiz?? Sadece haftaya olmaz mi

4 yıl önce

buraksteel

okulun inşaatı haftaya başlayacak yanlış bir çeviri değil düzeltilmeli

4 yıl önce

M.SerdarAk1

Sonraki kelimesi kullanılmak zorunda değil. Düzeltilmeli

4 yıl önce

e.korkmaz
e.korkmaz

Türkçede haftaya önümüzdeki hafta anlamı katar neden olmadı

3 yıl önce

LazArow1

construction yapım anlamına da geliyor . Kabul edilmeli." Okulun yapımı ...."

3 yıl önce

selim899999

İnşaat demek

1 yıl önce

selim899999

Okulun ile okul farkı ne

1 yıl önce

-PJM-

"Okulun inşaatı sıradaki hafta başlar" kardeşim ya illa hakaret mi edeceğiz?

5 ay önce

gozkea
gozkea

"Haftaya" kabul edilmesi lazım.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.