Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The construction of the school starts next week."

Çeviri:Okulun inşaatı önümüzdeki hafta başlıyor.

4 yıl önce

9 Yorum


Cobani

Okulun inşaatı haftaya başlayacağın nesi yanlış?

4 yıl önce

menekshe

Sonraki / onumuzdeki kullanmak zorunda miyiz?? Sadece haftaya olmaz mi

4 yıl önce

buraksteel

okulun inşaatı haftaya başlayacak yanlış bir çeviri değil düzeltilmeli

3 yıl önce

M.SerdarAk1

Sonraki kelimesi kullanılmak zorunda değil. Düzeltilmeli

3 yıl önce

e.korkmaz

Türkçede haftaya önümüzdeki hafta anlamı katar neden olmadı

3 yıl önce

LazArow1

construction yapım anlamına da geliyor . Kabul edilmeli." Okulun yapımı ...."

3 yıl önce

selim899999

İnşaat demek

1 yıl önce

selim899999

Okulun ile okul farkı ne

1 yıl önce

-PJM-

"Okulun inşaatı sıradaki hafta başlar" kardeşim ya illa hakaret mi edeceğiz?

4 hafta önce