"Idziesz?"

Tłumaczenie:You are going to go?

4 lata temu

23 komentarze


Piotrdzierzan

Are You going to go powinno być

3 lata temu

Flubbera

Według mnie "are you going to go" znaczy "czy będziesz szedł" czyli jest pytaniem A "are you going" to stwierdzenie w czasie ciągłym -continous oznaczającym trwającą czynność -czyli "idziesz"

2 lata temu

kasiolek1441

You are going to go - jest stwierdzeniem a nie pytaniem.. poprawcie to

3 lata temu

Martaapisk

czy " You are going to go?" nie oznacza "pójdziesz" a nie " idziesz"

4 lata temu

dupamuzyna

W języku polskim czasu teraźniejszego używamy również do opisywania wydarzeń, które wydarzą się w niedalekiej przyszłości, np. W piątek idziemy do kina. Załóżmy, że jest wtorek, ale został użyty czasownik w czasie teraźniejszym wyrażający chęć zrobienia czegoś w przyszłości.

2 lata temu

Jerzy12
Jerzy12

Ponieważ mówimy o czasie teraźniejszym( po polsku), a nie przyszłym więc forma: "Will" jest zdecydowanie zła ponieważ oznacza :Czy pójdziesz ?. Moim zdanie właściwa forma to: Do you go ? . Jeżeli się mylę proszę o podpowiedź.

3 lata temu

MarcinPost

Are you going? Tak sadze.

3 lata temu

ZaquKwer

"Are you going to go" jest akceptowane! 11-06-2017

1 rok temu

BOTGero

Powinno być "Are you going to go?" kłania się gramatyka pytań

2 lata temu

NeilF1O

Tyle skarg, a duolingo ma to gdzieś od roku.

3 lata temu

Salvatoreone

Ten przykład wprowadza w błąd.

2 lata temu

Beata_k2

Pytanie powinno byc zbudowane na zasadzie szyku przestawnego, czyli: Are you going to...?

2 lata temu

BernardKusch

idziesz z pytajnikiem jest również czasem teraźniejszym. Do tego tłumaczenia zapytanie powinno być w formie czy zamierzasz iść, czy pójdziesz? albo samo pójdziesz? Możliwość zgłaszania takich wątpliwości Duo skasował, dlatego tu o tym piszę.

11 miesięcy temu

Magda305631

Are you going a nie you are going

2 lata temu

janusz1955

Jesli jest Jdziesz? to chyba jest pytanie. Are you going?

2 lata temu

MarekDuszy

Are you going to go?

2 lata temu

tsmedicus

Zdanie jest pytające w czasie teraźniejszym (w czasie przyszłym powinno być pójdziesz?) Zatem prawidłowa odpowiedź to Are you go lub are you going?

1 rok temu

TheBestLadybird

idiotyczne zdanie. To jest dobre dla przedszkolakow, mozna przecież w simple; Are you going?

1 rok temu

yrafQaArt

Powinno być "are you" a nie "you are" PODSTAWA ANGIELSKIEGO!!!

1 rok temu

Machhh123

Powinno być are you going to go, to przecież pytanie

1 rok temu

luk512

Zdecydowanie do poprawy i tyle temacie. Ktoś w duo zaspał...

1 rok temu

Iga521014

Dlaczego nie są poprawiane oczywiste błędy w programie?

1 rok temu

adam85w

aktualnie akceptuje; are you going, czyli jest ok

11 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.