دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"Thank you for calling."

الترجمة:شكراً لك للاتصال.

منذ 4 سنوات

13 تعليقًا


DinaElsadek

شكرا لاتصالك .. why it's wrong ??

منذ 4 سنوات

momohamede1

لانه هنا thank you for calling بمعنى شكرا لك للاتصال ولن يقل thanks for your calling لو كان اضافة قبلها your calling اذا ينفع تكون لاتصالك

منذ سنة واحدة

GilanHossam

شكرا على اتصالك

منذ 3 سنوات

EngiineerHamada

"شكرا لاتصالك " مش غلط :(

منذ 4 سنوات

Mr-Nooh77

جملتك ترجمتها »»
Thanks for your call

منذ 7 أشهر

flowercoloful

اشكرك على الاتصال

منذ سنة واحدة

hosamino

شكرا علي اتصالك ما الخطا

منذ سنتين

OmarKhaled646939

المشكلة فى التنوين ال على "الف" شكرا :3 مش شايف فيها غلط

منذ سنتين

Abdulbari695942

شكراً لك على المكالمة ؟؟!

منذ سنة واحدة

emmy188135

لان السؤال بيقول thank you ففي الترجمه بتجي ....Thank شكرا you لك

منذ سنة واحدة

HshjHxbxb

اجابتي صحيحة

منذ 10 أشهر

anfas_shukr

الحين خلونا وقعيين أكثر ونستوعب مع بعض: Calling تعني: الاتصال والاتصال: اسم وليست فعل.. بعدين لا تجيبوا مثال تقولوا فيه: يتصل.. OK!! Thank you for listening..

منذ 7 أشهر

V1jV1

شكرا لك علي المكالمة خطا ليه

منذ 5 أشهر