"Thankyouforcalling."

الترجمة:شكراً لك للاتصال.

منذ 4 سنوات

14 تعليقًا


DinaElsadek

شكرا لاتصالك .. why it's wrong ??

منذ 4 سنوات

momohamede1

لانه هنا thank you for calling بمعنى شكرا لك للاتصال ولن يقل thanks for your calling لو كان اضافة قبلها your calling اذا ينفع تكون لاتصالك

منذ سنة واحدة

GilanHossam

شكرا على اتصالك

منذ 3 سنوات

EngiineerHamada

"شكرا لاتصالك " مش غلط :(

منذ 4 سنوات

Mr-Nooh77

جملتك ترجمتها »»
Thanks for your call

منذ 11 شهرًا

flowercoloful

اشكرك على الاتصال

منذ سنتين

hosamino

شكرا علي اتصالك ما الخطا

منذ سنتين

OmarKhaled646939

المشكلة فى التنوين ال على "الف" شكرا :3 مش شايف فيها غلط

منذ سنتين

Abdulbari695942

شكراً لك على المكالمة ؟؟!

منذ سنتين

emmy188135

لان السؤال بيقول thank you ففي الترجمه بتجي ....Thank شكرا you لك

منذ سنة واحدة

HshjHxbxb

اجابتي صحيحة

منذ سنة واحدة

anfas_shukr

الحين خلونا وقعيين أكثر ونستوعب مع بعض: Calling تعني: الاتصال والاتصال: اسم وليست فعل.. بعدين لا تجيبوا مثال تقولوا فيه: يتصل.. OK!! Thank you for listening..

منذ 11 شهرًا

V1jV1

شكرا لك علي المكالمة خطا ليه

منذ 9 أشهر

ibrahem961398

اجبابتي صحيحه

منذ شهر واحد
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.