"They run on the street."

Fordítás:Az utcán futnak.

August 8, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


szbarby

a futnak az úton miért nem jó?


methosraven87

Mert nem az úton futnak, hanem az utcán.


csoky80

Szaladnak az utcan miert nem jo?


djk11

jelentettem: ebben a mondatban én is szaladnak fordítottam és nem fogadta el :(


berlin.

They run on the street. most ezt adja , hogy igy helyes. 2 feladattal korabban meg There are children in the streets volt a helyes. Most akkor ON vagy IN??? Mi a szabaly?


Erzsi542472

Az előző mondatban a on the street az utcában -ra fordította, itt meg nem fogadja el.. én mindkettő mondatban az utcán fordítást fogadnám el..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.