"Care este câinele lui?"

Traducere:Which is his dog?

August 9, 2014

16 comentarii
Această discuție este blocată.


PaulGhergh1

Wich dog is his e gresit?


helenida88

Imi apare cu rosu ca varianta corecta este "What is his dog?"


TonY_PLayZ

Corect este daca inlocuiesti what cu which. What is his dog se traduce CE este nu câinele lui, pe cand which is his dog inseamna CARE este cainele lui. Sper ca te-am lamurit :)


picutor

Iar eu am scris "What" si-mi spune ca e gresit, dar ca este corect "which". Autor, cum este corect? Sau ambele forme sunt corecte?...


nunutotu

"What" înseamnă "ce",în timp ce " Which " înseamnă "care".


TonY_PLayZ

What inseamna ce si este gresit

Which inseamna care si este corect


Bianca_Stuparu

Corect este:"Which is his dog?"


Cristian828172

Mi-au dat 3XP pentru o singura greseala! Ce nemernicie.


AnatolieSe1

Nu înțeleg câteodată Englez aceasta mie mi se pare că amândouă variante sunt corecte.


TonY_PLayZ

Gresit, uita-te mai sus si vei intelege diferenta


TaSaDi

Învață cuvintele, vei prinde in timp topica potrivita (corecta sau uzuala a limbii engleze). Sunt foarte multe greseli de topica pe Duolingo si asta se datoreaza faptului ca traducatorii sunt voluntari si e foarte posibil ca acestia sa nu fie traducatori autorizati sau profesori de limba engleza. Unde ai dubii, incearca sa mai cauti o sursa de informatii


Giada_flamingo

Offf! Am scris greșit. Am pus o litera în plus din grabă și mi-a dat greșit. :(

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.