1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Noi în prezent nu avem ulei."

"Noi în prezent nu avem ulei."

Traducere:We currently do not have oil.

August 9, 2014

5 comentarii


apoloniu_s

Dar de ce variana nu e corecta We do not have oil currently


timithatboy

Daca se accepta ”Now we do not have oil”, de ce nu s-ar putea accepta si ”We do not have oil now”?


Lucian_F

Traducerea "we do not have oil currently" de ce nu merge?


mituandreea

Noi în prezent nu avem ulei = We currently do not have oil ulei = We do not have oil for the moment


Invatacelul010

Fiindca suntem la lectia cu adverbe si s-a folosit in propozitie adverbul "currently"... si nu expresia "for the moment", e asa greu de-nteles?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.