Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi în prezent nu avem ulei."

Traducere:We currently do not have oil.

acum 4 ani

5 comentarii


timithatboy
timithatboy

Daca se accepta ”Now we do not have oil”, de ce nu s-ar putea accepta si ”We do not have oil now”?

acum 2 ani

apoloniu_s

Dar de ce variana nu e corecta We do not have oil currently

acum 3 ani

mituandreea

Noi în prezent nu avem ulei = We currently do not have oil ulei = We do not have oil for the moment

acum 4 ani

Invatacelul010

Fiindca suntem la lectia cu adverbe si s-a folosit in propozitie adverbul "currently"... si nu expresia "for the moment", e asa greu de-nteles?

acum 3 ani

Lucian_F

Traducerea "we do not have oil currently" de ce nu merge?

acum 3 ani