"هو يسبح."

الترجمة:He swims.

منذ 4 سنوات

12 تعليقًا


T8mM2

يقولي اضف حرف (s) وهذا الحرف يدل عل الجمع

منذ سنتين

RadwaMTaha

انا كمان باغلط فيها بس هي ليه جمع مش عارفه

منذ سنة واحدة

AbdoHma

ليه تنطق she وليس hr

منذ سنتين

manal167039

أيضا هنا هل ممكن القول .....He is swim

منذ 4 سنوات

AttaAhmed

لو وضع is يبقى هتضيف ing ع الفعل وساعتها تكون الجمله مضارع مستمر , he is swimming

منذ 4 سنوات

manal167039

thank you

منذ 4 سنوات

zainab425489

منال لا يمكن إضافة ال is لأن he تأخذ الفعل به s

منذ سنتين

ayoubhary

Thank you

منذ سنة واحدة

v9QT3

Thank you

منذ سنة واحدة

ahmadkassi4

THANK YOU

منذ سنة واحدة

Eilaf_mahd

ليش م كتبنا He is

منذ سنة واحدة

bEVy220718

جيد

منذ 3 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.