"هو يسبح."

الترجمة:He swims.

August 9, 2014

17 تعليقًا


T8mM2

يقولي اضف حرف (s) وهذا الحرف يدل عل الجمع


RadwaMTaha

انا كمان باغلط فيها بس هي ليه جمع مش عارفه


manal167039

أيضا هنا هل ممكن القول .....He is swim


AttaAhmed

لو وضع is يبقى هتضيف ing ع الفعل وساعتها تكون الجمله مضارع مستمر , he is swimming


UzlG5

لا كذا انت راح يكون لازم تحط ing


AbdoHma

ليه تنطق she وليس hr


zainab425489

منال لا يمكن إضافة ال is لأن he تأخذ الفعل به s


Eilaf_mahd

ليش م كتبنا He is


Lamis414914

لماذا لم نقل HE IS SWIM


vhAv15

ليشHe swims لازم he swim


QaswaraQas

مع الضمائر it, he, sheتصرف الsمعها في الحاضر البسيط

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.