1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The water"

"The water"

Çeviri:Su

August 9, 2014

19 Yorum


ozcyldr85tr

Kelime anlamı su da aklıma takılan bir şey var. İpuçlarında ismin i-hali olarak kullanılır demiş. Suyu şeklinde kullanım geçerli olabilir mi? Kafam karıştı. the men eat the apple: Adamlar elmayı yer. Cümlesinde ki gibi... The apple = elma yada elmayı. Suyu şeklinde yazdım kabul etmedi. Belki cümle içinde kullanılırken ismin i-hali olarak kullanılacak. Saygılarımla!


buketsevcan

Sizin cümlenizde "the apple" obje halinde, o yüzden o cümle "Adamlar elmayı yer." şeklinde çevrilir. Ama burda suyu özne olarak düşünebilirsiniz, o yüzden doğru cevap "su". Örnek vermek gerekirse "The apple was eaten" in anlamı "Elma yenildi."'dir, çünkü burda elma özne durumunda.


abdurrahma860281

Bende suyu yazdım kabul etmedi.


Hsna771488

Arkadaşlar başına the gelince suyu olmuyor mu? Cümle içinde the book mesela kitabı diye çeviririz book tek başına kitap.. Burda da water olsaydı su dedik ama the water dediği için suyu yazdım kabul etmedi?? Açıklayabilir misiniz


zynpsbh

Water ile the water arasindaki fark ne ki


EnesDemir8

Bir ismin başına the yazdığımızda belli birşeyden bahsederiz.


canberkderya

yanlışlıkla oldu lütfen affedin


modeltv

Benimkinide kabul ettmedi


imakingimaboss__

Anlamadığım şey şu ''The Water'' türkçesi normal su ama neden the kullanıyoruz benim ingilizcem iyi ama the niye kullanılıyor anlamıyorum türkçesi yine the


Begm904181

Su diyom ama yanlış diyor herhalde sistemde bir anlik hata olustu.!


AteKaan

Evet hemde çok fena


AteKaan

İlla the koymalarına gerek var mı


HasanFurka466340

the kelimesi bilindik bir nesne in kulanılır mesele "pencil" herhengi bir kalem "the pencil" belirli bir kalem


esra525048

Neden sadece water degil ?


Eren379794

Ben the wader dedim olmadı the water dedim yine olmadı


Sude951165

Söylüyorum anlamıyor anlamı (su)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.