"The water"

Çeviri:Su

4 yıl önce

27 Yorum


El_Harezmi85tr

Kelime anlamı su da aklıma takılan bir şey var. İpuçlarında ismin i-hali olarak kullanılır demiş. Suyu şeklinde kullanım geçerli olabilir mi? Kafam karıştı. the men eat the apple: Adamlar elmayı yer. Cümlesinde ki gibi... The apple = elma yada elmayı. Suyu şeklinde yazdım kabul etmedi. Belki cümle içinde kullanılırken ismin i-hali olarak kullanılacak. Saygılarımla!

4 yıl önce

buketsevcan

Sizin cümlenizde "the apple" obje halinde, o yüzden o cümle "Adamlar elmayı yer." şeklinde çevrilir. Ama burda suyu özne olarak düşünebilirsiniz, o yüzden doğru cevap "su". Örnek vermek gerekirse "The apple was eaten" in anlamı "Elma yenildi."'dir, çünkü burda elma özne durumunda.

4 yıl önce

mrvablk

bu su

4 yıl önce

Viforvendetta

"this water"

4 yıl önce

Begm904181

Su diyom ama yanlış diyor herhalde sistemde bir anlik hata olustu.!

6 ay önce

AteKaan

Evet hemde çok fena

6 ay önce

AteKaan

İlla the koymalarına gerek var mı

6 ay önce

canberkderya

yanlışlıkla oldu lütfen affedin

2 yıl önce

modeltv

Benimkinide kabul ettmedi

1 yıl önce

SinirliHatun

Anlamadığım şey şu ''The Water'' türkçesi normal su ama neden the kullanıyoruz benim ingilizcem iyi ama the niye kullanılıyor anlamıyorum türkçesi yine the

1 yıl önce

esra525048

Neden sadece water degil ?

3 ay önce

Hsna771488

Arkadaşlar başına the gelince suyu olmuyor mu? Cümle içinde the book mesela kitabı diye çeviririz book tek başına kitap.. Burda da water olsaydı su dedik ama the water dediği için suyu yazdım kabul etmedi?? Açıklayabilir misiniz

1 ay önce

zynpsbh

Water ile the water arasindaki fark ne ki

4 yıl önce

EnesDemir8

Bir ismin başına the yazdığımızda belli birşeyden bahsederiz.

4 yıl önce

Nur_Gaye

ama biz the water i suyu diye ogrendık

3 yıl önce

iamlilithbaby

Cümle içinde değil.

3 yıl önce

asdfgh972653

water da su demek the water da

1 yıl önce

simaziland

suyuu seklinde kullanım geçerli olabilirmi the maan adamlar demek ama ben the water kelimesini syu diye yazdım kafam karıstı

1 yıl önce

Sema875500

Suyu olmaz

1 yıl önce

AY35

BİR SU YADA SU NE FARK EDER ANLAMADIM SİZCE BİR FARK VAR MI?

3 yıl önce

iamlilithbaby

Su sayılamaz ki. Bir su diye bir şey yok.

3 yıl önce

metegur

sayılamayan bir şeyden bahsederken bir şey getirmiyoruz diye öğrendik ama the water demiş acaba yanlış değil mi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk

sayılamayan bir şeyden bahsederken a/an gelmez. Eğer belirli bir şeyden bahsediyorsak the eklenir

2 yıl önce

AteKaan

Hayır

6 ay önce

betl922448

O SU YAZDIM KABUL ETMEDİ ARKADASLAR THE O ANLAMI VERIYOMU VERMIYOMU

1 yıl önce

beyza----1

yazması 8 harf ingilizcede türkçede 2 harf :D

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.