1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, thanks Germany!"

"Yes, thanks Germany!"

Çeviri:Evet, teşekkürler Almanya!

August 9, 2014

56 Yorum


Evrox

biraz havada kalan bir örnek daha iyi cümle bulunabilir

March 20, 2015

serdaro81

Almanlar ne yapmış ki :)

October 3, 2015

MubeccelEr1

Heehe

October 11, 2017

sema145202

'Evet,Almanya tesekkurler' niye kabul edilmiyor

June 22, 2015

nawazsayid

Çünkü o şekilde soylediğinde cumle bozuluyor

August 3, 2019

nawazsayid

Çünkü anlam bozukluğu oluyo Evet, almanya teşekkurler derken sanki karşısındaki bir insanmış gibi anlaşılıyo o şekilde anlaşılmasa bile gramere uymuyor . anlatabilmişimdir umarım .

Not : ingilizce hocası değilim

August 17, 2019

kardelen.arslan.

onun yerine evet teşekkürler almanya demen lazımdı

January 27, 2018

10ur18

Benim ki de ayni oldu

February 19, 2018

mastekmehmet

Çünkü IQ'yetmiyor

March 18, 2019

Aytue1

Benim ki de olmuyor bilmiyorum

June 15, 2019

Mergen507333

! Unutmusuz

October 15, 2019

Xxxburcakp

Ayn

July 26, 2017

metehan745704

Nasil bir sorunun cevabi olabilir ki bu

February 10, 2016

nurmis2

Almanyanın a sını küçük yaptım diye yanlış saydı

November 6, 2016

smy325691

Ulke adlari olduğundan

June 13, 2017

deniz727377

Bana da aynısı olmuştu

June 6, 2019

mehmet862541

niye alman niye turk degil ???????????

March 13, 2017

kardelen.arslan.

öyle yazmışlar biz bir şey yapamayız

January 27, 2018

musa764207

ona bakarsan ben adam değilim de dedirtiyor çok takilma

March 26, 2019

Melike37108

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahhahahah

December 5, 2017

BirolKaya

Eurovision'da Almanya'dan puanları alan sunucunun cevabı.

May 24, 2016

S.DreamLight

xD

August 2, 2019

nurmis2

Uffgg

November 6, 2016

GulayOzyur

Evet tesekkurler almanya.

December 19, 2016

nawazsayid

Almanlar ne yapmış ki?

August 4, 2019

Rmeysa641284

teşekkürler Türkiye Bu cümle daha iyi oldu ;)

September 14, 2019

mer785237

almanya yansın mi :)

July 24, 2015

YalnElifCi

Irkçılık mı var

October 12, 2016

big_boss6167

October 20, 2016

Mavilalem

This sentence is not sentence, looks nonsense

November 14, 2016

fatihsulta34844

Evet, almanya teşekkürler kabul etmeli

January 30, 2018

KerasusKon

Burada bir duyguyu yansıttığı için cümleyi devrik kurup öyle yazmak gerek

November 27, 2018

ZeytuniUta

Ben Almanya'ya asla teşekkür etmem

February 17, 2019

FatihTunce7

Yazılımcı alman adıda hans kesin

February 19, 2019

Ali362607

Bu ne ya kaçtır aynı

February 20, 2019

ZeytuniUta

Ben asla Almanya'ya teşekkür etmem

February 22, 2019

UgurEmreBrn

Saçma bi cumle oldugu için yanlış yaptım

July 21, 2019

Alparslanb248477

Sonuna sadece ünlem işareti koymadım diye yanlış cevap oldu, gerçekten yazıklar olsun

October 31, 2019

GlbnTuncel

Evet Almanya tesekkurler de ayni anlamdadir

November 14, 2019

MehmedTan

benim aklıma bu gelmemişti. bu sözü, thanks obama, gibi hafif bir sitemle söylenen söz... :)

September 24, 2016

Hakk833901

Bilerek mi yapılıyor bu

March 25, 2017

nazbytmr

yaaaaa çok kolay nasıl değiştirebilirim ?

July 17, 2017

atewe

Arkadaşlar ben bunula ilgili yorum bulabilirim bide almane yapmiş

January 31, 2017

-ElifCeren-

evet teşekkürler almanı neden kabul etmiyor!!!

April 14, 2017

ddhelmet

Thanks Obama

January 17, 2016

mil_55

evet almanyaya teşekkür ederim dedim olmadı!!!

October 20, 2016

13_.pelin._13

Çünkü thanks = teşekkürler demek , teşekkür ederim = thank you demek

April 20, 2017

atewe

Dogru yazdim yanliş dedi hep ayni şeyi yapiyor

January 31, 2017

Ygtsrf1

AMK ALMANLARIN YETER DUO MALI TÜRKÇE ÖĞRENMESİ LAZIM :)()(()()()()()()(

October 29, 2016

valinorman

bu yapı için türkçe karşılık için "almanya sağolsun" kabul edilemez mi

August 9, 2014

Viforvendetta

bi yarışmada almanyayı temsil eden bir grup düşünürsek(eurovision gibi)
gösteri bitiminde
"teşekkürler almanya" gibi bir kullanım galiba.

August 9, 2014

Selcen_Ozturk

evet. Almanya sağolsun, Almanya'ya teşekkürler gibi bir anlam için thanks to Germany denir.

August 9, 2014

valinorman

teşekkür ederim

August 9, 2014

mil_55

almanya'ya teşekkürler olmaz mı?

October 20, 2016

gkalpfer

İki bisikletli Almanyaya yemek yemeye gitmişler ve 3 kişilik yemek söylemişler neden?

September 16, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.