"العائلة تتدرّب."

الترجمة:The family exercises.

منذ 4 سنوات

5 تعليقات


IbrahimEldeahy

the family is training

منذ 4 سنوات

Salma-347126

هى مش العائلة جمع والمفروض ييجي معاها فعل فى المصدر !

منذ سنة واحدة

Khloud149354

لما تكون العائلة كلها بتعمل نفش العمل بناخد معاها مفرد لانها بتتكلم عن العائلة ككتلة واحدة زي: The team was playing the match مفرد عشان بتتكلم عن الفريق كحاجة واحدة مش عن اعضاء الفريق زي مثلا :The team have the breakfast together دي بنتكلم عن اعضاء الفريق

منذ سنة واحدة

Humamslayer12

بالضبط

منذ شهر واحد

PKEb8

تفضلوا بزيارتي في ناديكم (الاصرار والمثابرة)..أتشرف بكم لأستفيد منكم وتستفيدوا مني وشكرا لكم إخوتي DYEM89

منذ 3 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.