Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The dog walks on the grass."

Çeviri:Köpek çimlerin üzerinde yürür.

4 yıl önce

22 Yorum


Emrahmys

'çimenlerin' kabul etmiyor. çimlerin' veya 'çimenlerin' denmesinde nasıl br farklılık olabilir?

3 yıl önce

UtkuRoyale

Aynn yaa

1 yıl önce

1joshua1

köpek bir tane çimen üzerinde yürür mü

3 yıl önce

unsalcibram

Çimen genel bir ifade olarak kullanılmış heralde. Çimlerin üzerinde yürür de doğru kabul edilen bir cevap. Ben öyle yazdım kabul etti

3 yıl önce

adayalin

Insan bazen keske paralı olsaydı diyor.Daha kolay eleştirilebilirdi böylece

3 yıl önce

GokhanCK

Sirf elestirebilmek icin mi ucretli olmasini istiyorsun? Burada insanlar gonullu! yani iyi insanlar daha iyisini yapabiliyorsan paylas bizimle destek olalim bizde sana...Kuru kuru Elestirmek yerine eksikleri sorumluluk alarak duzeltmis olsak hersey cok guzel olmaz mi.Herseyi Devletten beklememek lazim☺☺☺

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Eee yani

3 yıl önce

kedicim
kedicim

köpek çimenlerde yürür?

3 yıl önce

AkgulBilgi

" kopek cimlerde yurur "de dogru kabul edimeliydi

3 yıl önce

candost2
candost2

Köpek çimen üzerinde yürür. Yanlış kabul edildi. Raporladim....

3 yıl önce

HlyaCihangir

on the grass =çimlerin üzerinde=çimenlerde. Bir kullanım farkı yok. Çimlerin üzerinde yürüdüm.= Çimenlerde yürüdüm. ??

1 yıl önce

NurayM

Köpek çimlerin üzerinde yürür.

4 yıl önce

Viforvendetta

grasses

4 yıl önce

Emrahmys

cümle: 'The dog walks on the grass' - çeviri: 'Köpek çimlerin üzerinde yürür'

siz grasses diyorsunuz ama örnekte doğru oalrak kabul edilen şekli grass.

3 yıl önce

Viforvendetta

grass sayılamayan bir kelime olduğu için "s" takısı almıyor.
yani yukarıda yanlış yazmışım.

3 yıl önce

MetinGblk
MetinGblk

Kopek cimenlerin uzerinde yürür demem ragmen dogru olarak çimler diye kabul etmedi

2 yıl önce

Bulent-Ilgaz
Bulent-Ilgaz

Çimenler neden kabul edilmiyor, Türkçe'de çimler ve çimenler aynı anlamı taşır.

1 yıl önce

AliApaydn68

çimen yazdım çim olcak yanlış saydı

1 yıl önce

aydinvs
aydinvs

Evet herkes yasamis, duzelme olmamis. kopek cimlerde yurur yazdim, otlukta yurur diye duzeltti. Ama turkcede yaygin olarak "cimlerde" denir.

1 yıl önce

Walkman100419

Köpek çimenlerin üzerinde yürür. Doğru kabul edilemez mi

1 yıl önce

gkctngl

Köpek otlukta yürür ne ya!?

11 ay önce

DrAhmetALTINER

Çimenler yazınca kabul etmiyor. yapımcılar İngilizceyi biliyor olabilirler ama türkçe de o kadar iyi değiller demekki

6 ay önce