Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I eat fruit."

Traducere:Eu mănânc fructe.

0
acum 4 ani

14 comentarii


TipleaLari

Mie mi se aude food

2
Răspundeacum 3 ani

AlexIonut782582

Si mie

0
Răspundeacum 2 ani

CalotaStefan

Cred ca fruit este la singular si fructe este tradus la plural

1
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici.

0
Răspundeacum 4 ani

J.Madalin

Nu merge linkul.

0
Răspundeacum 2 ani

mariuta96

Exact acolo scria fruit dar defapt cuvantul era la plural adica fruits

1
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ai citit ce scrie la link-ul indicat (cuvântul gri)?
Se scrie ”fruit” și la singular și la plural.

3
Răspundeacum 3 ani

AlexIonut782582

Nu,se scrie "fruit" la singular si "fruits" la plural.

0
Răspundeacum 2 ani

Strajescu

Considerati-l si la singular.

0
Răspundeacum 2 ani

mitru4

Am scris:< eu mănânc fructe> și spune că nu e corect, de ce?

0
Răspundeacum 2 ani

FeliMaria1

Trebuie sa scri in engleza

0
Răspundeacum 2 ani

lpslps1

Trebuia plural. Nu fruit,fruits.

0
Răspundeacum 1 an

andrei-ion

E cam enervant si Cuanto eu mananc fructe desi spune Ca nu e correct de Si e Corect :))

0
Răspundeacum 1 an

SuperVladWizard

Nu e corect

0
Răspundecu 7 luni în urmă