1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He entered my house."

"He entered my house."

Fordítás:Belépett a házamba.

August 9, 2014

19 hozzászólás


hegedus10

Nem hiányzik a my house elől az in?


Harga

Nem hiányzik. Duo megoldása itt korrekt.


gabocamano

Miért nem jó, hogy a házamba lépett?


Harga

"He stepped into my house "


laczkozs

A bement a házamba is jó kell legyen, mégse fogadta el!


Harga

n.k.zsuzsa

Jó a bement.


Bekesi52

Szerintem is jó a 'bejött' (persze, ha jó a szó jelentésének listája), bejelentettem, aztán majd meglátjuk....


hb433

mar jo (2015.04.02.)


petradeak012

Azt mondjátok a ,,bejött" az miért nem jó!!!!!!!!!!!!!!!!


Harga

wiwiiiiih

az hogy "bejött a házamba" miért nem jó?


GbornSzab

Én is " bejött" -nek fordítottam, nem fogadta el. He steped my house., nem ugyanezt jelenti?


ErikMarton

Benyitott a házamba. Miért nem jó?


Harga

Mást jelent.


PodaBela2

miert nem jo ha nem he hanem she - t irtam


JnosKereke2

Ilyenkor miért nem kell az in???????


Zska928186

Tényleg, miért nem kell a my elé az in?


n.k.zsuzsa

Az enter bemenni/belépni valahova.
enter = to move in/into somewhere = bemenni/belépni valahova
A szó már tartalmazza az általatok hiányolt elöljárót.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.